וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: "להעניש את המתפרעים ללא רחמים"

26.6.2009 / 12:43

מנהיג דת בכיר קרא לפעול ללא רחמים נגד מארגני ההפגנות במדינה. מועצת שומרי החוקה: "הבחירות הבריאות ביותר מזה שלושה עשורים"

מנהיג דת בכיר באירן קרא היום (שישי) למערכת המשפט להעניש את מארגני המהומות במדינה "ללא רחמים". כך דיווחה תחנת רדיו במדינה. לדבריו, "אני רוצה שמערכת המשפט תעניש בחומרה את מארגני המהומות בכדי ללמד את המתפרעים לקח".

מועצת שומרי החוקה באירן כי הבחירות שנערכו באירן התנהלו באופן תקין והן "הבריאות ביותר" מזה שלושה עשורים. לטענתם, הם קרובים לסיום הבדיקה של תוצאות הבחירות ועד כה לא נמצאו זיופים משמעותיים. אמש הודיעה תחנת הטלוויזיה הממלכתית באירן כי מספירה חלקית של הקולות בבחירות לנשיאות עולה כי אין שינוי בתוצאות. לפי התוצאות הרשמיות, הנשיא המכהן מחמוד אחמדינג'ד ניצח ניצחון סוחף והוא "המנצח הגדול".

מנהיג האופוזיציה באירן מיר חוסיין מוסאווי פרסם אתמול הצהרה חדשה באתרו, בה נכתב כי זוהי זכותו של העם האירני על פי החוקה למחות על תוצאות הבחירות לנשיאות. מוסאווי מתח בנוסף ביקורת על סגירת עיתונו היומי ומעצר העובדים בעיתון. "אני שב ומדגיש כי זוהי זכותו החוקתית של העם האירני למחות על תוצאות הבחירות וההשלכות שלהן. אני מבקר בחריפות את ההחלטה לסגור דלתות עיתון יומי ומעצר הצוות שעבד בו. היחס הלא חוקי לתקשורת פותח את הדלת להתערבות זרה", נכתב באתר.

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully