וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מייקל ג'קסון אהב את ישראל"

עינב שיף ואור ברקת

26.6.2009 / 20:57

מרסל אברהם, מי שהפיק את שני מופעיו של מייקל ג'קסון בישראל מספר כי ג'קסון "רק נראה מעולם אחר, אבל הוא ידע בדיוק מה קורה"

מייקל ג'קסון אחד מגדולי אמני הפופ שידע העולם הלך הלילה לעולמו לאחר שלקה ככל הנראה בליבו. במהלך הקריירה הארוכה הופיע ג'קסון בכל רחבי העולם, וכזכור, לא פסח גם על ישראל. ב-1993 מילא ג'קסון, פעמיים, את פארק הירקון ב-140 אלף מעריצים נלהבים אשר זכו לראות את אלילם ממרחק נגיעה.

מרסל אברהם, מפיק המופע של לאונרד כהן בישראל בספטמבר, היה ער כל הלילה. מי שהפיק את שני המופעים של מייקל ג'קסון בישראל בשנת 1993 היה מבוקש לשיחות טלפון ברחבי העולם כמי שפגש את ג'קסון והכירו. בשיחה עם וואלה! תרבות מלונדון אומר אברהם כי "מייקל ג'קסון אהב מאד את ישראל. הוא מאד התרגש להיות כאן, הוא הגיע לכאן עם ארבעה מטוסים וכל הציוד לחמישה ימים, בשביל שתי הופעות, שזה המון. לקחנו מסוק למצדה, נסענו לירושלים והוא מאד שמח לטייל כאן. הוא באמת אהב את ישראל".

"הוא היה אדם נחמד מאד", הוסיף אברהם על הפן האישי של מלך הפופ. הוא גם היה מאד מודע למעמד שלו. מייקל רק נראה כאילו הוא לא מהעולם הזה, אבל הוא ידע בדיוק מה קורה. פשוט גאון ואדם נחמד מאד".

רחלי גולדבלט, אשת יחסי הציבור של סיבוב ההופעות במסגרתו הגיע ג'קסון לישראל סיפרה לוואלה! חדשות על אדם חם, מנומס ומתעניין אך גם מופנם וביישן. "לכל מקום אליו הגענו איתו הגיעו תוך דקות אלפי אנשים", היא מספרת. "הוא תמיד נופף אליהם, שלח נשיקות באוויר, וקרא "I love you", אך באותו זמן נראה היה כאילו הוא מובך מכל העניין".

גולדבלט תיארה גם את התעניינותו הגדולה של ג'קסון בישראל. "הוא שמע על ישראל הרבה דברים לפני שהגיע, גם טובים וגם רעים. המפיק שלו היה ישראלי לשעבר, וגם חיים סלוצקי, מנהל המופע, ואני סיפרנו לו על ישראל", הוסיפה. "במהלך ביקור בדיזנגוף סנטר הוא נכנס תחילה לחנות מוזיקה וקנה עשרות דיסקים של מוזיקה ישראלית", סיפרה. "הוא נדהם מהמגוון העצום ושהה בחנות למעלה משעתיים". "אחרי זה הוא נכנס לחנות ספרים וקנה ספרי היסטוריה על ישראל ועל מצדה – אחרי זה הוא ביקש לסייר במצדה, ואכן, סייר שם ואף בירושלים, שם הגיע לכותל ולכנסיית הקבר", סיפרה. "לקחנו אותו גם לסיור במסוק בשמי הארץ – הוא נדהם מ"המותניים הצרות' של ישראל. הוא לא הפסיק לדבר על זה".

עוד ציינה גולדבלט את תרומותיו של ג'קסון לבתי חולים לילדים ברחבי העולם. "הוא הגיע לביקור במעון לאוטיסטים בתל אביב ולבית החולים שניידר, שנבנה בתקופה ההיא, על פי עקרונות דומים לתפיסה על פיה הוקמו בתי חולים אחרים אליהם תרם ג'קסון".

בסופו של דבר זוכרת גולדבלט את העבודה את ג'קסון כחוויה מדהימה. "אחרי כל הסיורים, הוא קנה פוסטרים כמזכרות על מנת להקל על הקושי בסיבוב ההופעות הארוך". "הוא גם אהב מאוד לונה-פארקים ולא פסח גם על הישראלי – הוא ארגן ערב בלונה פארק לכל אנשי ההפקה", סיפרה.

*עדכון ראשון - 09:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully