וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שב"חים פלסטינים נכנסים בתא מטען?

יהושע בריינר

25.6.2009 / 20:11

בדיקה שגרתית במחסום, הדהימה את חיילי המשטרה הצבאית שגילו 21 פלסטינים בתוך תא מטען של אוטובוס. כל אחד מהשב"חים שילם כ-200 שקלים עבור הנסיעה

דובר צה"ל

(צילום: דובר צה"ל)

חיילי המשטרה הצבאית עצרו היום (חמישי) אוטובוס במחסום סמוך למעלה אדומים וגילו להפתעתם בתוך תא המטען 21 פלסטינים, שביקשו להיכנס לישראל, ככל הנראה לצורכי עבודה. נהג האוטובוס נעצר ונלקח לחקירה וכמו כן התברר כי אחד מתוך השוהים הבלתי חוקיים (שב"חים) שנתפסו בתוך תא המטען, דרוש לחקירה בישראל.

מחקירת הפלסטינים שמתגוררים בחברון, עלה כי כל אחד מהם שילם כ-200 שקלים עבור הנסיעה בתא המטען. באחרונה העלו כוחות הביטחון את הכוננות במחסומים בעוטף ירושלים, זאת בעקבות הסרת המחסומים בגדה המערבית, כחלק מתוכנית ההקלות על הפלסטינים.

"קיבלנו מידע מוקדם על אוטובוס שמוביל שב"חים", מספר מפקד פלוגת סייפן במשטרה הצבאית, רב סרן עוז ארד, "בתחילה עצרנו את האוטובוס, אולם כשעלינו אליו ראינו שהוא ריק. לאחר מכן פתחנו את תא המטען, שם ראינו להפתעתנו 21 פלסטינים כפופים".

לדברי ארד, אין זו הפעם הראשונה בה מנסים פלסטינים להיכנס לישראל בדרכים לא שגרתיות. "רוב השב"חים מחפשים עבודה בישראל מכיוון שאין ברשותם היתרים מסיבות שונות, אבל התפיסה היום מגלה לנו את השיטה שבה ארגוני טרור עלולים להשתמש לצורך החדרת מחבלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully