וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש אישר: חניון קרתא בי-ם ייפתח בשבת

עדי שמחוביץ

25.6.2009 / 17:37

חניון ספרא, שפתיחתו גרמה למהומות אלימות בהפגנות העדה החרדית בירושלים, יישאר סגור בשבת, במקומו אישר בית המשפט לעירייה לפתוח את חניון קרתא שהוצע כתחליף

האם המהומות בירושלים יתחדשו על רקע פתיחת חניונים בירושלים בשבת? חניון ספרא שפתיחתו בשבת גרמה למהומות בעיר לפני כשבועיים יישאר אומנם סגור אולם בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל את העמדה לפיה חניון קרתא ייפתח בשבת הקרובה, וזאת מאחר שמדובר בחלופה המומלצת והמועדפת על ידי משטרת ישראל לצמצום הסכנות הביטחוניות והבטיחותיות, כדבריהם.

ביום שלישי הוגשה על ידי עיריית ירושלים בקשה להורות למנהל חברת קרתא לפיתוח מרכז ירושלים בע"מ לפתוח את חניון קרתא ברחוב יצחק קריב בעיר בשבתות ובחגים. עוד ציין השופט בהחלטתו כי מפקד מחוז ירושלים, ניצב אהרון פרנקו, כתב מכתב לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, לפיה הוא ממליץ על פתיחת חניון קרתא על מנת לאפשר חניית כלי רכב בצורה יעילה ובטוחה לאור מיקומו.

בדיון היום הגישו הצדדים הודעה שלפיה הגיעו להבנות באשר לפתיחת החניון "בהינתן שהפתרון המוצע בפתיחת חניון קרתא הינו לטובת כלל הציבור בירושלים ואמור לתת מענה לעמדות ציבורים שונים בעיר, ולהביא לרגיעה ביחסים שבין אותם ציבורים, הגעתי למסקנה שאכן יש מקום לפתוח ולהפעיל את החניון גם בשבתות חגים ומועדים". כתב השופט שפירא בהחלטתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully