וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 6 נערים מאלעד פרצו לבתי ספר וגנבו ציוד

איילה חננאל

25.6.2009 / 16:04

עם תחילת חופשת הקיץ הארוכה, עצרה המשטרה שישה נערים בגילאי 11-13 מהעיר החרדית שחשודים בגניבות ופריצות מבתי ספר בשבתות. "עשינו את זה מתוך שעמום"

משטרת ראש העין עצרה השבוע שישה נערים בגילאי 11-13 מאלעד, החשודים בסדרה של פריצות לבתי ספר וגניבה של קופות צדקה, מוצרי חשמל וציוד משרדי. לא פחות מחמישה בתי ספר נפרצו בשבועות האחרונים בעיר החרדית ובעקבות כך, פתחה המשטרה בחקירה מאומצת לאיתור מבצעי המעשה.

בשבוע שעבר הבחין תושב העיר במספר נערים הפורצים לבית ספר סמוך לביתו. האיש דיווח על המקרה למשטרה ובעקבות כך הצליחו השוטרים להגיע לאחד הנערים החשודים. לטענת המשטרה, הנער סיפר בחקירתו על מעורבותו במספר פריצות. עוד עלה מהחקירה כי החבורה שביצעה על פי החשד את סדרת הפריצות מונה כעשרה נערים. שישה מהם כבר נעצרו.

בחקירה התברר כי גם כי הנערים נהגו לשבור חלונות, דלתות ואף קיר גבס על מנת להיכנס לחדרי בתי הספר. הנערים שלומדים בבתי הספר שנפרצו, ריססו גם צבע על הקירות ושברו מחשבים וציוד אחר. בין מוצרי החשמל שנגנבו: מכשירי DVD ומחשבים.

מפקד משטרת ראש העין, רב פקד משה (איקו שחר) סיפר כי "רוב הפריצות אירעו בשבת וזאת למרות שמדובר בנערים חרדים. בחקירתם סיפרו הנערים כי ביצעו את מעשי הפריצה מתוך שעמום בלבד. אנו פועלים לאיתור חשודים נוספים". הנערים שגילם עולה על 12 שוחררו בתום חקירתם למעצר בית למשך חמישה ימים ואילו הנערים שטרם מלאו להם 12 הוזהרו והועברו לטיפול שירותי הרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully