וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסאווי לא מוותר: "להמשיך במחאה"

25.6.2009 / 14:05

בהצהרה שפרסם באתר האינטרנט שלו, קרא המועמד הרפורמיסט לעם להמשיך במחאה השקטה, כי רק היא תשיג את היעדים המבוקשים

מנהיג האופוזיציה באירן מיר חוסיין מוסאווי פרסם היום (חמישי) הצהרה חדשה באתרו, בה נכתב כי זוהי זכותו של העם האירני על פי החוקה למחות על תוצאות הבחירות לנשיאות. מוסאווי מתח בנוסף ביקורת על סגירת עיתונו היומי ומעצר העובדים בעיתון. "אני שב ומדגיש כי זוהי זכותו החוקתית של העם האירני למחות על תוצאות הבחירות וההשלכות שלהן. אני מבקר בחריפות את ההחלטה לסגור דלתות עיתון יומי ומעצר הצוות שעבד בו. היחס הלא חוקי לתקשורת פותח את הדלת להתערבות זרה", נכתב באתר.

מוסאווי כיהן כמנכ"ל העיתון, שפעילותו הופסקה מוקדם יותר השבוע. "התנהגות לא חוקית זו מאלצת את החברה האירנית לקבל את המידע שלה מהתקשורת הזרה", אמר מוסאווי. עוד אמר הרפורמיסט כי הוא נחוש בדעתו להילחם נגד הזיופים הגדולים בבחירות, למרות הלחץ המופעל עליו להפסיק. "מופעל עלי לחץ לזנוח את דרישתי לביטול הבחירות. זיופים רציניים קרו בבחירות ואני מוכן להוכיח שאלו האחראים לכך הם האחראים לשפיכת הדמים של המפגינים. המשך המחאה החוקית והשקטה תבטיח את השגת היעדים", הוסיף.

אתמול התחדשו ההפגנות בטהרן נגד המשטר ונגד תוצאות הבחירות לנשיאות. לפי הדיווחים, מאות מתומכי מוסאווי, המועמד הרפורמיסט שהפסיד בבחירות, התכנסו בכיכר מרכזית בבירה אירנית, אך המשטרה פיזרה את ההפגנה באלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully