וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרופה להומוסקסואליות: גירוש שדים

טלי גולדשטין

25.6.2009 / 10:50

כך נראית החמלה הנוצרית במיטבה: בסרטון ברשת נראה נער הומו מקיא ומפרכס עובר טקס גירוש שדים בכנסייה בקונטיקט

סרטון וידאו מזעזע שהועלה בימים האחרונים לרשת מעורר סערה בארצות הברית. בסרטון נראה נער בן 16 שוכב על רצפת כנסייה, מפרכס ללא הפסקה, בעוד זקני הכנסייה מנסים להוציא את "השדים ההומוסקסואליים" מגופו. "שלוף אותו מהגרון!" נשמעת אישה צועקת ברקע. "קדימה, שד הומוסקסואלי! אתה רוח הומוסקסואלית, אנו מזמנים אותך כאן ועכשיו! שחרר אחיזתך, לוציפר!".

הסרטון, שנמשך עשרים דקות, הועלה לאתר יו-טיוב על ידי כנסיית "הזוהר הנגלה" (Manifested Glory Ministries ) שבקונטיקט. פעילי זכויות הומואים ולסביות דרשו לפתוח באופן מיידי בחקירה לגבי טקס גירוש השדים המזעזע. בכירי הכנסייה הכחישו כי הנער נפצע באופן כלשהו או שהכנסייה מאמינה בדעות קדומות.

"אנו מאמינים שעל גבר להיות עם אישה ועל אישה להיות עם גבר", אמרה הכומר פטרישיה מק'קיני. "אין לנו שום דבר נגד הומוסקסואלים. אני פשוט לא מסכימה עם אורח חייהם", הוסיפה.

עוד בסרטון נראה הנער עומד על רגליו רק בקושי ונתמך על ידי הנוכחים בעוד האנשים סביבו צועקים ומוזיקת אורגן נשמעת ברקע. "צא מבטנו, זה בבטן – דחוף", צועק על הנער אחד הנוכחים. לאחר מכן נראה הנער שוכב על הרצפה, מתנשם, משתעל ומקיא לתוך שקית נייר.

רובין מ'קהיילין, מנכ"לית ארגון "צבעים אמיתיים", המספק תמיכה לנערים ונערות הומוסקסואלים, אמרה כי ארגונה מודע לחמישה מקרים בשנים האחרונות בהם התבצע טקס גירוש שדים מצעירים הומוסקסואלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully