וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרומן של מושל ד' קרוליינה מסעיר את ארה"ב

טלי גולדשטין

25.6.2009 / 10:14

מארק סנפורד סיפר למשפחתו כי הוא מתכוון לקחת כמה ימי חופשה כדי לכתוב. לצוותו הוא סיפר כי הוא יוצא לטראק. האמת: רומן סוער בארגנטינה

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: לירז ליבנה)

מושל דרום קרוליינה התוודה אתמול (רביעי) כי ניהל רומן מחוץ לנישואים לאחר שנעלם במסתוריות במשך מספר ימים ולא יצר קשר עם משפחתו. מארק סנפורד סיפר למשפחתו כי הוא מתכוון לקחת כמה ימי חופשה כדי לכתוב. לצוותו הוא סיפר כי הוא יוצא למסע טיפוס הרים בהרי האפלצ'י. במקום זאת, הוא פשוט נעלם למשך שישה ימים ואתמול הודה כי נסע לארגנטינה עם אהובתו החדשה.

במסיבת עיתונאים מאולתרת ומלאת דמעות (מצד המושל), חשף סנפורד את הסיפור בפני התקשורת. "בשורה התחתונה: בגדתי באישתי וניהלתי מערכת יחסים עם מישהי שהיא חברה יקרה שלי. טעיתי. סוף הסיפור", אמר. הוא התנצל בפני אישתו, ילדיו ותושבי מדינת דרום קרוליינה.

אישתו ג'ני סנפורד מסרה היום הצהרה, בה אמרה כי בעלה והיא נפרדים לתקופת ניסיון. "אני עדיין מוכנה לסלוח למארק על בגידותיו ולקבל אותו בחזרה, אם הוא ימשיך לפעול לקראת פיוס ברוח הענווה והכפרה", נכתב בהצהרה.

סנפורד בן ה-49 הגיש את התפטרותו מתפקידו כיו"ר אגודת המושלים הרפובליקנים, אך סירב להתפטר מתפקיד המושל. לדברי סנפורד, הוא פגש את אהובתו לפני שמונה שנים ופיתח איתה קשר של ידידות. "זה התחיל תמים מאד", סיפר במסיבת העיתונאים. "אך במהלך השנה האחרונה, זה התפתח למשהו עמוק יותר. כתוצאה מכך, פגעתי בה, פגעתי בכולכם, פגעתי באישתי, פגעתי בבניי, בחבריי", הוסיף.

הפרשייה המוזרה של מושל דרום קרוליינה מהווה מכה נוספת למפלגה הרפובליקנית, המחפשת אחר מועמד אפשרי לרוץ מול ברק אובמה בבחירות לנשיאות ב-2012. סנפורד, מן הסתם, פסל עצמו מהמרוץ על ידי חשיפת הרומן. בשבוע שעבר, הסנאטור ג'ון אנסיין ממדינת נבאדה, מועמד אפשרי נוסף לבחירות ב-2012, הכריז כי ניהל רומן והתפטר מוועדת המדיניות הרפובליקנית בסנאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully