וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיול שורשים

רותם דרוב

25.6.2009 / 9:49

עלית משיקה סדרה חדשה של קפה נמס, המבוסס על זן הערביקה, מאפריקה, ברזיל וקולומביה - סיור קפה עולמי מבלי לזוז מהכורסה

בימים אלה משיקה עלית סדרת מותגי קפה נמס חדשה, הכוללת
שלושה טעמי קפה מהעולם החדש והישן - אפריקה, ברזיל וקולומביה, אשר עיצבו את תרבות הקפה במשך מאות שנים. הקפה עליו מבוססת הסדרה הוא קפה נמס, מיובש בהקפאה העשוי מפולי קפה מזן הערביקה. כל אחד משלושת האזורים הגיאוגרפים זכה לצנצנת נפרדת, כל אחד מהם בטעם וארומה שונים.

פרא אפריקאי

הקפה האפריקאי שונה מכל קפה אחר. הוא עוצמתי, חזק וארומתי. במקומות רבים באפריקה אין זה מקובל לעזוב בית בו מתארחים לפני שלוגמים שלוש כוסות קפה.

אפריקה נחשבת למולדת הקפה, שיחי הקפה התגלו בה כבר לפני מאות שנים ומשם התפשטו פולי הקפה לשאר העולם. עד היום ניתן למצוא ברחבי אתיופיה ובמדינות שונות באפריקה שיחי בר שגדלים פרא על מורדות ההרים.

קצב ברזילאי

ברזיל היא המקום בו הפך הקפה ממוצר עולמי יוקרתי, הנלגם בעיקר על ידי אצולת אירופה, למשקה הנפוץ ביותר בעולם. אלפי דונמים של קפה נשתלו בה בסוף המאה ה-18 ומשם נישאו לעבר מדינות אירופה, המזרח התיכון והעולם החדש.

טעמו של הקפה מלא ועשיר ותושבי ברזיל מקבלים את מנת האנרגיה שלהם מעגלות הקפה - ה'קפיזיניו' הנמצאות בכל פינת רחוב.

פסגה קולומיבאנית

קולומביה היא המתחרה העיקרית מול ברזיל, על התואר - "ארץ הקפה של דרום אמריקה". הקפה תופס נתח עיקרי בחקלאות וטעמו הוא רך ומעודן. פולי הקפה של קולומביה אמנם ממוקמים על ההרים, קרובים לפסגת העולם, אבל אנשי הארץ מחוברים אליו היטב.

מחיר סדרת הקפה החדשה: 44.79 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • קפה נמס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully