וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בקריות: אדם נהרג בפיצוץ ברכבו

קובי מנדל

25.6.2009 / 3:03

הרכב עלה בלהבות, סטה מנתיבו והתנגש ברכב חונה. 2 נוספים נפצעו קשה וקל. המשטרה מצאה שרידי מטען חבלה וקבעה כי הרקע פלילי

אבירם סיבי כבן 25 מקריית ים נהרג ועוד שניים נפצעו באורח קשה וקל הלילה (חמישי), לאחר שמכונית פרטית התפוצצה ועלתה באש תוך כדי נסיעה בקטע הכביש שבין צומת קריית חיים לצומת קריית מוצקין. הרכב שהתפוצץ סטה מנתיבו והתנגש במכונית חונה. גופתו של סירי הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית.

חבלני המשטרה מצאו ברכב שרידי מטען חבלה וההערכה היא שהרקע לאירוע הוא פלילי. כבאים שהוזעקו למקום כיבו את השריפה שנוצרה מהתפוצצות הרכב וההתנגשות, וחבלנים הוזעקו לבדוק אם ישנם מטענים נוספים בכלי רכב במקום.

צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום קבע את מותו של ההרוג שנותר לכוד ברכב. מפקד צוות הכיבוי שהגיע ראשון למקום, רס"ר דוד מושקין סיפר לוואלה! חדשות כי אנשי הצוות הבחינו ברכב פרטי העולה בלהבות בצד הדרך. "מיד התחלנו בפעולות כיבוי. מניסיוני היה לי ברור שזאת לא תאונה, אלא פיצוץ. במהלך הפעולות זיהינו גופה חרוכה ללא רוח חיים וחבלני המשטרה ביקשו מאיתנו לסגת לוודא שאין מטענים נוספים ברכב".

בתום הבדיקה הכבאים פרצו את המכונית כדי לחלץ את גופת הנהג. הם הבחינו בשני פצועים מהרכב שחולצו על ידי אזרחים וטופלו על ידם לצד הדרך. אמבולנסים של מגן דוד אדום פינו את הפצועים לבית החולים רמב"ם.

מבית החולים נמסר לוואלה! חדשות כי מדובר בשני צעירים בני 23 עד 24. מצבו של אחד הפצועים מוגדר קשה והוא סובל מפגיעה רב-מערכתית כתוצאה מהדף ורסיסים, וחברו במצב קל לאחר שנפגע מהדף ומכוויות. מהמשטרה נמסר כי כל הנפגעים מוכרים היטב למשטרה מתחום הפלילים וכי הרקע פלילי. טרם נמסר על עצורים בפרשה.

  • עוד באותו נושא:
  • מטען חבלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully