וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים ביקרו את יו"ר פרלמנט חמאס המשוחרר

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

24.6.2009 / 22:59

יום לאחר שחרורו מהכלא הישראלי, זכה ד"ר עזיז דוויכ לביקור של חברי כנסת ערביים. דוייכ נחשב מבכירי קלפי המיקוח לשחרור גלעד שליט

משלחת מטעם התנועה האיסלמית, בראשות יו"ר רע"מ-תע"ל, ח"כ איברהים צרצור, ביקרה היום (רביעי) את יו"ר הפרלמנט מטעם חמאס, ד"ר עזיז דוויכ, ששוחרר אתמול מהכלא הישראלי לאחר שלוש שנים. המשלחת, שביקרה את ד"ר דוויכ בביתו בחברון, ברכה אותו לרגל שחרורו מהכלא. במשלחת הישראלית השתתף גם ח"כ מסעוד גנאים (רע"מ-תע"ל) ונציגים בכירים נוספים בפלג הדרומי של התנועה האיסלמית.

המשלחת הישראלית אמרה לד"ר דוויכ כי יום השמחה האמיתי יהיה היום שבו תגובש אחדות פלסטינית בין כל הפלגים וישוחררו כל האסירים הפלסטינים מבתי הכלא בישראל. את פניה של המשלחת הישראלית קיבלו, בנוסף לד"ר דוויכ, גם מזכיר הפרלמנט הפלסטיני מטעם חמאס, ד"ר מוחמד רמחי, ששהה גם הוא בכלא הישראלי.

דוויכ, בן 43, נחשב לאחד מקלפי המיקוח החשובים של ישראל במשא ומתן לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט. הוא נעצר ברמאללה באוגוסט 2006 כחלק מגל מעצרים נרחב של בכירי חמאס לאחר חטיפת שליט. דוויכ, שנעצר בגין פעילות וחברות בארגון טרור, נחשב לאחד המנהיגים הפוליטים הבכירים שעצרה ישראל.

אתמול ברך ח"כ צרצור את העם הפלסטיני לרגל שחרורו של דוויכ. "אני מברך את עמנו הפלסטיני באופן כללי, ואת דוויכ ומשפחתו בפרט. אני מאחל לו שיצליח בשירות הדת, המולדת והאומה", מסר ח"כ צרצור. לדבריו, שחרורו של דוויכ מוכיח כי ישראל פעלה ללא שיקול דעת כשעצרה 40 שרים וחברי פרלמנט של חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully