וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש משפחת פשע נעצר בפרשת טופז

איילה חננאל

24.6.2009 / 18:45

משה אוחנה, המוגדר כראש משפחת פשע, נעצר היום בחשד שתכנן את תקיפת מנכ"ל קשת, אבי ניר, בהזמנת דודו טופז. הוא יובא מחר להארכת מעצרו

מעצרו של חשוד נוסף היום (רביעי) בתכנון תקיפת מנכ"ל קשת, אבי ניר, עשוי לשפוך אור על הקשר שבין הבדרן דודו טופז לארגוני הפשע בישראל. החשוד שנעצר היום הוא משה אוחנה, המוגדר על ידי המשטרה כראש משפחת פשע.

המעצר התאפשר לאחר שאופיר סספורטס, החשוד שסייע לטופז בתיווך בינו לבין התוקפים, הודה בהיותו חייל בארגון הפשע של אוחנה. לטענת המשטרה, סספורטס אמר ששכר בהנחיית אוחנה את שני החשודים שתקפו את ניר בהזמנת טופז. מחר יובא אוחנה להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב .

בנוסף מסתמן כי גם שני החשודים בתקיפת ניר בפועל, האחים יאיר ונועם רואמי, שמעצרם הוארך בשבוע שעבר, משתייכים לארגונו של אוחנה. לשניים עבר פלילי והם מוכרים למשטרה בשל עבירות קודמות. אחד מהם אף מרצה בימים אלה מאסר על תקיפה.

משה אוחנה, אחיו רפי וארבעה נאשמים נוספים, הואשמו ברצח בשנת 2004 בבית המשפט המחוזי בתל אביב. השישה הואשמו כי חברו להתנקש בחיי אנשים שהיו קשורים לרצח חנניה אוחנה, אחיהם. איתם הואשמו גם שלום שטרית וירון סנקר, שהיה עד המדינה במשפט נגד רוצחי שקד שלחוב. לאחר מכן הואשם יוני אלזם ברציחתו של חנניה אוחנה, אך מאוחר יותר הוא נמצא מת בכלאו לאחר שהורעל מציאניד. השבוע, זוכה אלזם מאשמת הרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully