וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: אישום נגד החשודים ברצח דנה בנט

איילה חננאל ועדי שמחוביץ

24.6.2009 / 15:49

כחודש לאחר מציאת גופתה של בנט שנרצחה באכזריות, יוגשו כתבי האישום נגד פרחאן והחשודה, שהיתה בת 16 בעת הרצח. מהאישום עולה כי פרחאן שרף את הגופה כדי לוודא את המוות

פרקליטות מחוז צפון מתכננת להגיש מחר (חמישי) בבית המשפט המחוזי בנצרת כתביאישום נגד החשודים ברצח דנה בנט. נגד החשוד המרכזי עדואן פרחאן יוגשו בנוסף גם כתבי אישום על שלושה מעשי רצח נוספים באזור הצפון ועל עבירות נוספות, ביניהן שיבוש מהלכי חקירה וחטיפה. מכתב האישום נגד פרחאן עולה כי הוא שפך חומר דליק על גופתה של בנט כדי לוודא את מותה. כמו כן יוגש מחר כתב אישום גם נגד החשודה הנוספת ברצח בנט, שהיתה בעת המקרה בת 16.

לפני כחודש חשף מפקד ימ"ר עמקים במשטרה, סגן ניצב אבי אלגריסי במסיבת עיתונאים, פרטים על נסיבות רציחתה של הצעירה, שש שנים לאחר שנעדרה מביתה ושבוע לאחר שגופתה נמצאה. על פי החשד, בנט נרצחה על ידי פרחאן בן 32 מוואדי חמאם ובת זוגו, צעירה נוצריה. מחקירת הצעירה עלה תיאור המקום שבו נרצחה בנט. הצעירה שיתפה פעולה ומסרה פרטים על מעורבותה ברצח ועל מעורבות פרחאן שבאותה תקופה היה בן זוגה.

הצעירה חשפה פרשיות רצח נוספות שבהם היה מעורב על פי החשד פרחאן. "ככל שהתקדמנו הבנו שאנחנו הולכים למשהו גדול ורחב שהוא מעבר לרציחתה של דנה בנט", סיפר קצין המשטרה אלגריסי. על פי חקירת המשטרה, בני הזוג החליטו לרצוח את בנט ללא כל סיבה. השניים אספו את בנט ברכבם, לקחו אותה למקום מחבוא ושם היכו אותה למוות. על פי הממצאים בנט לא נאנסה לפני הירצחה. פרחאן הודה בחקירותיו בביצוע המעשה.

על פי החשד, החשוד ובת זוגו רצחו באופן דומה את סילביה מולורובה, תיירת מצ'כיה בת 27, כשלושה שבועות לפני רצח בנט. גופת התיירת נמצאה ביולי 2003 בוואדי סלאמה בצפון, ותעלומת הרצח לא פוענחה עד היום. בנוסף, הודה החשוד כי רצח לבדו עוד שני אנשים. הוא רצח את חברו בגשר אריק ברמת הגולן ב-1995, ורצח עציר שחלק איתו תא בעת מאסרו בבית סוהר, בשנת 2005. פרחאן גם מואשם בחטיפה לשם רצח, אונס, ועבירות אלימות נוספות.

עם מציאת גופתה של דנה, אמרה אמה ויקי כי "זה לא מנחם, אבל לפחות יהיה לאן ללכת, מקום שבו אוכל לבכות ולדבר איתה". בנט הוסיפה כי היא מעריכה את מאמצי המשטה בחיפושים אחר דנה וציינה במיוחד את עבודתו של קצין המשטרה אלגריסי. עוד אמרה האם ויקי כי "תמיד עודכנתי ושיתפו אותי בכל דבר, ואני יודעת שלא הניחו לתיק ולו לרגע. עבדו ימים ולילות ועשו עבודת קודש. אני מקווה שהמקרה ייתן תקווה להורים שילדיהם נעדרים, שגם לאחר שנים יכולה להיפתר התעלומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully