וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: חוליה ממזרח י-ם סחרה בנשק

איילה חננאל ויהושע בריינר

24.6.2009 / 15:25

הותר לפרסום כי המשטרה עצרה 10 תושבי מזרח ירושלים בחשד שהחזיקו אמצעי לחימה. החשוד המרכזי חשוד שמכר מטענים לסוכן סמוי שביקש אותם "כדי לבצע פיגוע לאומני"

חוקרי משרד המיעוטים ביחידה המרכזית של המשטרה עצרו לחקירה לפני שבועיים עשרה תושבי הכפר עזריה שבמזרח ירושלים החשודים בהחזקת ובסחר באמצעי לחימה. כך הותר היום (רביעי) לפרסום. החשוד העיקרי הוא גבר בן 30 החשוד כי מכר בחודשיים האחרונים 19 מטעני צינור, אקדח ורובה סער לסוכן משטרתי סמוי. מעצרם של כל החשודים הוארך ויוגש נגדם כתב אישום. החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים. המשטרה חושדת כי הרקע לאומני ובודקת האם המטענים שנתפסו שימשו את ארגוני החבלה בפעולות טרור ואם נעשה בהם שימוש למטרות פליליות.

החקירה הסמויה נפתחה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע למפלג המיעוטים על החשוד המרכזי, העובד כפועל ניקיון בבית ספר חקלאי בעין כרם. מהמשטרה נמסר כי הפעילות הסמויה כללה מעקבים ופעולות של סוכן משטרתי, ערבי ישראלי, שיצר עמו קשר ואף קנה ממנו מטען צינור גדול אותו ביקש "לצורך ביצוע פיגוע לאומני".

במהלך החקירה עלה כי החשוד פנה לשומר בית הספר בו עבד וביקש ממנו לקנות את אקדחו ב-5,000 שקלים. השומר סירב והתלונן במשטרה. לפני שבועיים פשטו חוקרי ובלשי מפלג המיעוטים בשיתוף הימ"מ, יחידת המסתערבים של מג"ב ירושלים ויחידת הגדעונים על הכפר ועצרו את החשודים. רובם מוכרים למשטרה על רקע עברם הפלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully