וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיא המשבר הכלכלי: עיצומים בשירות התעסוקה

עומר רבין

24.6.2009 / 14:33

העובדים לא יקבלו מחר קהל בלשכות ויקיימו אסיפות הסברה. מוחים על הצעדים המתוכננים שיובילו ל"פגיעה אנושה במובטלים ובעובדי השירות"

דווקא כשנתוני האבטלה גואים וסיום המשבר הכלכלי הנרחב עדיין לא נראה לעין - יוצאים עובדי שירות התעסוקה לסיבוב נוסף במאבק שלהם כנגד האוצר. מחר (חמישי) ישיביתו העובדים לאורך כל שעות היום את הלשכות ולא יקבלו קהל, ובמקום זאת יקיים ועד העובדים אסיפות הסברה בכל הלשכות.

המחאה מגיעה על רקע ההחלטה להרחיב את תכנית ויסקונסין (או בשמה החדש "אורות לתעסוקה"), צעד אשר מצוי כעת בהליכי מו"מ מתקדמים בין משרד האוצר ומשרד התמ"ת ושלטענת העובדים משמעותו "פגיעה אנושה הן במובטלים והן בציבור העובדים".

"אם יועבר לשירות התעסוקה רבע מהתקציב שהוקצה לתוכנית "אורות לתעסוקה", נוכל לתת שירות יעיל ומקצועי הרבה יותר מאשר בתוכנית" - אמרו היום בועד והוסיפו: "כופים על כולנו את התוכנית למרות שהוכחה ככישלון מוחץ! אין בכוונתנו לשבת מנגד כאשר רוקמים תוכניות מאחורי גבנו, לא עומדים בהבטחות שניתנו ומתעלמים ממצוקתם של המובטלים ושל העובדים בשירות התעסוקה. לא ניתן יד לפתיחת שירות תעסוקה נוסף על גבם הצר של העובדים ועל גבם הצר עוד יותר של המובטלים וכל זאת תוך בזבוז מאות מיליונים".

מאחר וסכסוך עבודה הוכרז בשירות כבר בחודש ינואר - יכולים העובדים לפתוח בצעדי מחאה אקטיביים ולשבש את פעילות הלשכות באופן מיידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully