וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכשל הליך הגישור בין מיקי רוזנטל לעידן עופר

אופיר בר-זהר

24.6.2009 / 0:02

השקשוקה עדיין חמה: רוזנטל מבקש למחוק את תביעת הדיבה נגדו בסך מיליון שקל, עופר: "הבקשה מופרכת"

הליך הגישור בין מיקי רוזנטל לעידן עופר נכשל - כך נודע ל-TheMarker. בבקשה שהוגשה אתמול לבית משפט השלום בתל אביב על ידי באי כוחו של רוזנטל, עורכי הדין רונאל פישר ושלומי הדר, צוין כי ב-2 ביוני הודיע רוזנטל לבית המשפט על סיום ההליך, וכי חרף הזמן הרב שהוקדש לעניין, לא נראה פתרון באופק. הוא ביקש למחוק את תביעת הדיבה שהגיש נגדו עופר, בסך מיליון שקל. במסמך נכתב כי "עופר הפר וביזה צו של בית המשפט, ובשל כך מן הדין כי בית המשפט ישתמש בסמכותו ויורה על מחיקת התביעה".

המתיחות בין הצדדים החלה כאשר רוזנטל יצר סרט המתאר את העברת מפעלי ים המלח, צים ובז"ן מידי המדינה לידי האחים עופר. הסרט, שנקרא "שיטת השקשוקה" מבקש להציג את הקשרים הענפים בין המשפחות העשירות במדינה לבין הממשל.

תביעת הדיבה נגד רוזנטל הוגשה לאחר שבראיון ל-TheMarker ביולי 2007 אמר רוזנטל כי המשפחה מתמחה בלהוציא מהמדינה כספים שאינם מגיעים להם. בנוסף, באוגוסט 2007 התייצב רוזנטל בכניסה למפעלי הברום המצויים בשליטת האחים עופר, והפיץ כרוזים שעליהם נכתב כי האחים עופר עושים במדינה כבשלהם.

עו"ד צבי גלמן, בא כוחו של עידן עופר, אמר כי "היה הליך גישור לפי המלצת בית המשפט ובהסכמת הצדדים, והוא אכן נכשל. מאחר שהלקוח שלי שוהה לעתים קרובות בחו"ל, וסיום הליך הגישור מחייב אותו להעריך מחדש את התנהלותו המשפטית מול רוזנטל, ביקשתי להאריך בכמה ימים את המועדים לסיום ההליכים המקדמיים. כנראה שמר רוזנטל זיהה איזו פרצה פרוצדורלית והזדרז לעתור לבית המשפט בבקשה למחיקת התביעה, בקשה מופרכת על פניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully