וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני: "מעולם לא שילמתי על סקס"

23.6.2009 / 22:15

ר"מ איטליה מכחיש את הפרסומים בארצו, לפיהם שכב עם נערת ליווי שקיבלה כסף. "אף פעם לא הבנתי מה הסיפוק אם לא כובשים את ליבה של האישה"

ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני הכחיש כי אי פעם שילם עבור סקס, לאחר שנציב בפני האשמות לפיהם שכב עם נערת ליווי שקיבלה כסף עבור השתתפותה במסיבות שארגן. בראיון לשבועון שיוצא לאור מטעם חברה שבעלותו אמר ברלוסקוני: "מעולם לא שילמתי לאישה. אף פעם לא הבנתי מה הסיפוק אם לא כובשים את ליבה של האישה". הראיון המלא יפורסם מחר (רביעי). כשנשאל האם לא עלה על דעתו שאחת הנשים, פטריצ'יה ד'אדריו, היא נערת ליווי ברלוסקוני השיב: "אם הייתי חושד במשהו כזה לגבי מישהו הייתי שומר ממנו מרחק רב".

דאדריו טענה כי קיבלה אלף יורו מאיש עסקים כדי שתשתתף בארוחת ערב בביתו של ברלוסקוני ברומא, יחד עם אישה נוספת, וכי התבקשה לבלות איתו את הלילה לאחר מספר ימים. האישה שליוותה את ד'אדריו סיפרה כי שכבה עם ראש הממשלה אך לא ביקשה כסף, משום שהעדיפה לקבל אישורי בנייה במקום זאת. היא טענה גם שברלוסקוני נתן לה טבעות ושרשראות שעיצב בעצמו, וכן כסף מזומן.

כל זה פורסם לאחר שברלוסקוני נאלץ להכחיש' כי קיים יחסי מין עם דוגמנית בת 18 ואת טענות גרושתו כי הוא שוכב עם קטינות. ברלוסקוני אמר כי הוא לא מאמין שישקם את יחסיו עם אשתו לשעבר: "מה שבטוח הוא שזה היה סיפור אהבה גדול. וסיפורי אהבה אמיתיים לעולם לא נמחקים". הוא הוסיף כי הוא עצוב אך שלו, וכי הוא חושב על אימו המנוחה מדי יום.

ברלוסקוני נמצא תחת מתקפה מאז נטען כי הוא נמצא במערכת יחסים עם נערה בת 18 וכי הוא חוגג במסיבות עם נשים צעירות. הפרסומים גרמו לו להכריז כי לא יעזוב את תפקידו. עם זאת, גורמים באופוזיציה והכנסייה הקתולית דורשים שברלוסקוני ינפק הסברים לטענותיהן של נשים, לפיהן הן בילו איתו את הלילה ויש להן הקלטות המוכיחות זאת.

ברלוסקוני האשים את התקשורת בניהול קמפיין נגדו לפני ועידת הג'י-8 שהוא צפוי לארח בחודש הבא. מפלגתו שולטת בשני בתי הפרלמנט אך הוא לא הצליח לשחזר את ההצלחה בבחירות לפרלמנט האירופי שנערכו החודש. סימן נוסף לחוסר שביעות הרצון של הכנסייה הקתולית ממנו ניתן לראות בטענה של השבועון הקתולי הפופולרי 'פמיליה כריסטיאנה', שתקף אותו וטען כי הוא "מותח את גבולות ההגינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully