וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיעור האבטלה בארה"ב יהיה יותר מ-10%"

23.6.2009 / 21:21

כך העריך נשיא ארה"ב ברק אובמה. לדבריו, "עדיין אין צורך בחבילת תמריצים כלכליים נוספת". על יו"ר הבנק הפדרלי ברננקי: "הוא עושה עבודה טובה בנסיבות קשות"

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, העריך היום כי לא יהיה צורך בתוכנית תמריצים כלכלית נוספת כדי לתמוך בהתאוששות כלכלת ארה"ב, ואמר כי ללא תוכנית התמריצים שאושרה היה המיתון בארה"ב עמוק אף יותר. אובמה העריך עוד כי שיעור האבטלה בארה"ב צפוי לחצות את רמת 10%. במסגרת מסיבת עיתונאים בבית הלבן, התייחס הנשיא גם לתפקודו של יו"ר הבנק הפדרלי, בן ברננקי, במהלך המשבר, ואמר כי ברננקי "עושה עבודה טובה בנסיבות קשות".

אובמה אמר עוד כי הוא תומך באופן מוחלט בחקיקה המתוכננת של הקונגרס בנשוא שינויים אקלימיים, ואמר כי אישור החקיקה, שתביא לצמצום פליטות גזי חממה, חשובה באופן יוצא דופן. "בתקופה של אתגרים תקציביים גדולים, חקיקה זו תמומן על ידי המזהמים שפולטים כעת פליטות מסוכנות אשר מרעילות את המים שאנחנו שותים ואת האוויר שאנחנו נושמים", אמר אובמה.

הנשיא גם קרא לקידום הרפורמה בבריאות, כדי שמיליוני אמריקאים שאינם מבוטחים כיום יזכו לביטוח רפואי, ובה בעת תביא לבלימת הנסיקה בהוצאות הבריאות אשר מכבידות על כלכלת ארה"ב. "כאשר מדובר בשירותי בריאות, השארת המצב כפי שהוא אינה אפשרות בת-קיימא", אמר אובמה. "הרפורמה אינה בבחינת מותרות, אלא הכרח. ואני גם מקווה שהקונגרס ימשיך להתקדם בתחום זה באופן משמעותי בשבועות הקרובים", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully