וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד חיה"א: רואים התעצמות בחזית הצפונית

23.6.2009 / 13:28

האלוף עידו נחושתן התייחס לאתגרים הבוערים מולם מתמודדת ישראל. על סוגיית הגרעין האירני אמר נחושתן כי "ישראל אמרה בעבר שהיא מעדיפה כל פיתרון אחר על האופציה הצבאית"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: רן צימט)

מפקד חיל האוויר, האלוף עידו נחושתן, התייחס היום (שלישי) בשיחה עם כתבים צבאיים בבסיס חצור להתעצמות צבאית בחזית הצפונית, ואמר כי "אנו עוקבים אחר התפתחות חיזבאללה והחזית הצפונית ורואים תהליך רציף של בניין כוח. לדבר יש השפעות ומשמעויות ועלינו לדעת להתמודד ולפתח מענה כנגדו".

בעניין פרוייקט הגרעין האירני אמר נחושתן כי "ישראל כבר אמרה בעבר שכל פיתרון אחר מלבד האופציה הצבאית עדיף לה. יחד עם זאת, צה"ל מבין את תפקידו להכין אופציות אחרות וחיל האוויר עובד ונערך מול קשת משימות ואתגרים בטווחים רחוקים וקרובים". בעניין הניסוי בתקיפת יעדים רחוקים שביצעה השבוע אירן, הדגיש מפקד חיל האוויר כי "אנו לומדים את מה שיש לנו ללמוד, חיל האוויר יידע להעמיד את היערכותו גם במקרים אלה".

את הדברים אמר האלוף נחושתן במסגרת שיחה עם כתבים צבאיים שנערכה כהכנה ליום חיל האוויר, אשר ייערך ביום חמישי הקרוב בבסיס חיל האוויר בחצרים, במסגרתו גם יוענקו כנפי טיס לטייסים החדשים שהוכשרו בחיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully