וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבת הנשים תעלה לברלוסקוני במשרתו?

טלי גולדשטין

23.6.2009 / 11:07

מספר הנשים הטוענות כי קיימו קשר רומנטי או מיני עם ראש הממשלה הפלרטטן ממשיך לעלות. נערת ליווי נוספת טוענת כי קיבלה תשלום בעבור שירותיה

ראש ממשלת איטליה הוא רודף שמלות מוצהר, על פי הגדרתו, אך אהבתו לנשים עלולה לעלות לו במשרתו. שערוריית הסקס הרודפת את סילביו ברלוסקוני באחרונה מאיימת להביא לנפילתו על רקע טענות חדשות שצצות מדי יום לגבי נשים צעירות להם שילם כדי להגיע למסיבות בבתיו ברומא ובסרדיניה.

שבועות מספר לפני שברלוסקוני יארח את פסגת ה-G-8, ראש הממשלה בן ה-72 מתמודד עם טענות חדשות, הכוללות את דבריה של נערת ליווי שתיעדה את עצמה בחדר המיטות של המיליארדר. כעת, אישה נוספת חשפה כי קיבלה תשלום על מנת להגיע למסיבות פרטיות של ראש הממשלה.

בראיון ל"טיימס" הלונדוני, אמרה ברברה מונטרלה כי ברלוסקוני נתן לה עשרת אלפים יורו כ"מתנה" לאחר שהגיעה לאחת ממסיבותיו בווילה צ'רטוזה. לטענתה, היא קיבלה תשלום בסך אלף יורו רק בעבור נוכחות במסיבה. את הכסף קיבלה מאיש העסקים ג'יאמפולו טרנטיני, הנתון תחת חקירה בגין שחיתות ושידול לזנות. מונטרלה בת ה-23 סיפרה גם כי פטריצ'יה ד'אדריו, נערת ליווי נוספת, אמרה לה לקיים יחסי מין עם ברלוסקוני.

טרנטיני הכחיש כי שילם לנערות ליווי בעבור שירותיהן והתנצל בפומבי בפני ראש הממשלה על כך ש"גרם לו לנזק לא רצוני". עוד הוסיף טרנטיני כי התשלום לנשים היה פיצוי בלבד בעבור עלויות הביקור שלהן בווילה. ברלוסקוני פטר את האישומים באומרו כי הם חלק ממסע הכפשה נגדו.

המנהיג הימני מעורב כבר בפרשה שמסעירה את איטליה - יחסיו עם הדוגמנית בת ה-18 נעמי לטיציה. ברלוסקוני מכחיש כי פעל שלא כשורה בעניין, והצהיר לאחרונה כי יתפטר מתפקידו אם יתברר שהוא משקר בעניין זה. לדברי ברלוסקוני, "לו היו שואלים אותי אם ניהלתי מערכת יחסים 'לוהטת' עם הבחורה, תהיה תשובתי 'לא' נחרץ, ואני נשבע על כך בחיי ילדיי". בעקבות הפרשה החליטה רעייתו של ברלוסקוני ורוניקה לאריו לפתוח בהליכי גירושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully