וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו יוצא לכבוש את מנהיגי אירופה

פנחס וולף

23.6.2009 / 9:44

ראש הממשלה יצא למסע מדיני בן שלושה ימים באיטליה ובצרפת. פנחס וולף שליח וואלה! חדשות מתלווה למטוסו של רה"מ במסע השכנוע שלו בעד הבנייה בהתנחלויות

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא היום (שלישי) לביקור בן שלושה ימים באירופה, במסגרתו ייפגש עם ראשי מדינה באיטליה ובצרפת. בפגישות ידון נתניהו עם המנהיגים האירופים על המגעים המדיניים עם הפלסטינים. מנהיגי צרפת ואיטליה צפויים לדרוש מנתניהו להפסיק את הבנייה בהתנחלויות, וראש הממשלה צפוי מצידו לשוב ולומר כי לא יבנה התנחלויות חדשות, אולם אין בכוונתו למנוע את הבנייה בהתנחלויות קיימות בעקבות גידול טבעי ביישובים. ההערכה היא שגם הסוגייה האירנית תעלה בשיחות.

נתניהו ינחת היום ברומא וייפגש ב-15:15 (שעון ישראל) עם ראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני. לאחר מכן יקיימו השניים מסיבת עיתונאים משותפת, ובשעות הערב יערוך נתניהו סיור בשער טיטוס שברומא בלוויית שר התרבות האיטלקי צ'נדרו בונדי. את הערב יסיים ראש הממשלה בארוחת ערב בהשתתפות נשיא הפרלמנט האיטלקי, ג'יאנפרנקו פיני.

מחר יפגש נתניהו עם נשיא איטליה, ג'ורג'יו נאפוליטנו בבית הנשיא לרומא ואז ימריא לפריז. אחר הצהריים תיערך פגישה בארמון האליזה בין ראש הממשלה נתניהו לנשיא צרפת, ניקולא סרקוזי, ובערב ישתתף נתניהו באירוע של הקהילה היהודית בפריז, בו צפויים להשתתף גם שר האוצר הצרפתי והרב הראשי של צרפת. ביום חמישי בבוקר ייפגש נתניהו בפריז עם השליח האמריקני למזרח התיכון, ג'ורג' מיטשל, ולאחר מכן יוועד עם ראש ממשלת צרפת, פרנסואה פיון ועם שר החוץ הצרפתי, ברנאר קושנר. נתניהו ישוב לישראל בשעות הלילה המאוחרות של יום חמישי.

רגע לפני שיצא לביקורו באירופה נפגש נתניהו בירושלים עם ראש הממשלה ההונגרי, גורדון ביינאי, ובירך אותו בשם מדינת ישראל ויוצאי הונגריה הגרים בה. רעייתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו, לא תתלווה לבעלה בביקורו באיטליה ובצרפת. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי שרה נתניהו הודיעה על הביטול בעקבות עומס בלתי צפוי בעבודתה כפסיכולוגית בעיריית ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully