וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ישראלי נרצח בקוסטה ריקה

רמי שני

22.6.2009 / 21:34

איתי אליאס, בן 26 מאשקלון, טייל עם אחיו במדינה. האח סיפר למשפחה כי לחדרם פרצו חמושים ששדדו אותם. מסיבה לא ברורה הם ירו לעברם ואיתי מת בזרועותיו

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: איילת שולמן)

איתי אליאס, בן 26 מאשקלון, נרצח הלילה (שני) בתקרית ירי בקוסטה ריקה שבמרכז אמריקה. ממשרד החוץ נמסר כי גופתו תובא ככל הנראה ארצה בהמשך השבוע. אליאס בילה במדינה עם אחיו עדי, בטיול אחרי הצבא.

"האח שלו, עדי, התקשר אלינו וסיפר על מה שקרה", סיפר לוואלה! חדשות יוסי, דודם של איתי ועדי, "לפי מה שהבנו, הם ישבו בחדר במלון עם כמה בנות ועוד חברים. בשלב מסוים, פרצו לחדר כמה אנשים חמושים. הבנו שהם לא תושבי המדינה כי שם אין כמעט אלימות מהסוג הזה. הם שדדו את איתי ואת עדי. איתי עשה ככל הנראה תנועה שהבהילה אותם והם פתחו לעבר השניים באש ונמלטו".

עדי סיפר לבני המשפחה כי ניסה להציל את אחיו, אך איתי מת בידיו. לאיתי ועדי עוד שלושה אחים צעירים. השניים סיימו את שירותם הצבאי כקצינים. איתי ביחידת המחשבים ממר"ם ועדי בחיל ההנדסה: "הוא נתן להם את הכל" סיפר הדוד, "מצלמה, כסף, ציוד. רק כשהוא ביקש את הדרכון, הם ירו בו. סיפור עצוב. הוא ילד מדהים. מגיל קטן מאוד, הבעל השני של אמא שלו טיפל בו. הם למדו בתיכון כאן בעיר ואחר כך התגייסו לצבא. פשוט חבל ועצוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully