וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הושעה מלשכת עוה"ד - וייצג חייל במרמה

יהושע בריינר

22.6.2009 / 19:28

חייל צה"ל שנפצע בתאונת אימונים טוען כי פרקליט שהושעה מעבודתו העניק לו סיוע משפטי במרמה. "הוא התנהג באופן בזוי"

עורך דין שהושעה מעבודתו על ידי לשכת עורכי הדין המשיך, לכאורה, לטפל במרמה בחייל צה"ל לשעבר שנפצע בתאונת אימונים, ולדברי החייל אף מסרב למסור לו את תיקו האישי. בשבוע שעבר הגיש אלי פלדמן, חייל ששירת בחיל מודיעין השדה, תלונה נגד עו"ד פואד חיר בטענה כי האחרון המשיך את פגישותיו עימו למרות השעייתו, סירב למסור לו את תיקו האישי לאחר שביקש לעזוב אותו ואף דרש ממנו שכר טרחה.

"לאחר הפציעה הקשה שלי ניגשתי לעו"ד חיר על מנת להתחיל תהליך משפטי מול משרד הביטחון בעקבות פציעה שעברתי במהלך השירות, ואף שילמתי למעלה מ-7,000 שקל לצורך כך", סיפר פלדמן לוואלה! חדשות. "כעבור מספר חודשים, כשראיתי שאין שום תזוזה בעניין, התקשרתי לחיר על מנת לקבוע פגישה. הסתבר לי בדיעבד שחיר הושעה מעבודתו על ידי לשכת עורכי הדין, הפגישה נערכה במשרדו בעכו, ובידי אף הקלטות המוכיחות זאת".

במהלך הפגישה, סיפר פלדמן, המשיך חיר להעביר לו חוות דעת משפטיות ואף כתב בנוכחתו ובנוכחות אביו מכתב לקצינת התגמולים של משרד הביטחון.

פלדמן דרש כי להפסיק את עבודתו מול חיר וכן ביקש שמחצית מכספו תוחזר לו. לדבריו, חיר סירב להעביר לו את תיקו האישי ואף דרש תשלום של שכר טרחה. "הייתי בהלם", שיחזר פלדמן. "לא רק שהוא מושעה והוא ממשיך להיפגש עימנו במשרדו כאילו כלום, לא רק שהוא לא קידם את התיק למרות מצב בריאותי הקשה, הוא אף דרש שכר טרחה".

"פלדמן תכנן עוקץ מכוער"

בתלונה שהגיש כתב פלדמן ללשכת עורכי הדין: "התנהגותו של חיר היא בזויה, עזת מצח ופושעת. מיותר לציין אילו נזקים נגרמים לחייל שנפצע קשות בשירותו הצבאי ונמצא בשיקום ואין מי שיקדם את עניינו מול משרד הביטחון".

לשכת עורכי הדין אישרה כי עו"ד חיר הושעה על ידי בית הדין המשמעתי של הלשכה בחיפה מה-15 באפריל עד ל-15 ביולי. היא הודיעה בתגובה לתלונה כי "תלונות לוועדות האתיקה של הלשכה הינן חסויות על פי החוק". עו"ד חיר נמצא במשרדו, על אף השעייתו. "אני כאן במקרה על מנת לקחת חפצים אישיים", אמר חיר והוסיף כי מאז שהושעה הוא הפסיק לשמש כעו"ד.

לדבריו, "פלדמן טועה ומטעה אחרים. בגלל שדרך הטיפול בו לא מצאה חן בעיניו, הוא תיכנן עוקץ מכוער מאוד על ידי כך שבתואנות שווא הוא מתחמק מתשלום שכר טרחה שמגיע לי. גם ביום בו נפגשנו במקרה נכחתי במשרד והוא לא היה מוכן לחתום ולקחת את תיקו האישי. לצערי, פלדמן מונע על ידי צד ג' במטרה להתחמק מתשלום, ואני מתכוון לתבוע אותו על כך".

joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully