וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שחקני הפוקר ישיגו פול האוס בבג"ץ?

עדי שימחוביץ ואיילה חננאל

22.6.2009 / 19:16

התאחדות הפוקר עתרה לבג"צ בעקבות החלטת משטרת ישראל למנוע את קיום טורניר הפוקר השנתי של "טקסס הולדם". המשטרה: "שיעמדו בתנאי החוק"

בג"ץ דן היום (שני) בעתירה שהגישה התאחדות הפוקר בישראל נגד החלטת משטרת ישראל לאסור את קיום הטורניר השנתי של משחק הפוקר "טקסס הולדם", בטענה שמדובר במשחק הימורים אסור. בתשובה לעתירה, נכתב כי ניתן יהיה לקיים את הטורניר אם מארגניו יעמדו במספר תנאים הקבועים בחוק, ובהם שהטורניר יהיה מכוון לחוג אנשים מסוים ולא לציבור הרחב ושהמשחק לא יחרוג מגבולות השעשוע והבידור.

עם זאת,עו"ד ורד כהן, המייצגת את ההתאחדות, הסבירה כי העתירה היא נגד עצם הקביעה שמדובר במשחק אסור. "זה לא משחק הימורים", טענה כהן, בתגובה לאפשרות לקיים את הטורניר בכפוף לחוק. לדבריה, "בשביל לנצח זקוק המשתתף לשכל, לאינטואיציה. לא פודים את אסימוני המשחק בכסף, לא מניחים כסף על השולחן, לא מדובר במשחק מזל. התשלום היחיד שמשלימים הוא דמי השתתפות בכניסה". כהן הוסיפה כי למשטרת ישראל תפיסה מוטעית של האירוע. השופט אשר גרוניס תהה מדוע אם כך זקוקים המארגנים לאישור המשטרה, ועו"ד כהן השיבה כי הנהלת מקום האירוע, גני התערוכה, דורשת אישור זה.

עו"ד גלעד שירמן מפרקליטות המדינה אמר בדיון כי כפי שכבר נאמר להתאחדות הפוקר, אם יעמדו בתנאים הקבועים החוק, יינתן האישור הדרוש. "אני לא יודע אם האירוע לא ישמש אתר משיכה להימורים מסביב, לכן הדבר היחיד שאנחנו אומרים להם – אתם רוצים לקיים את האירוע - תעמדו בתנאי החוק". יש לציין שעתירה דומה שהגישה התאחדות הפוקר בישראל נדחתה לפני כשלושה חודשים בנימוק כי מדובר בעתירה תיאורטית. החלטה בעתירה הנוכחית תינתן בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully