וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי: מוכן לצאת לעזה כדי להציל את שליט

פנחס וולף

22.6.2009 / 16:06

יו"ר ש"ס אמר לאביו של החייל החטוף כי הוא מוכן לדבר עם חמאס על שחרורו. נתניהו: אני אחראי אישית להחזרת גלעד

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: איילת שולמן)

נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, הגיע בצהריים (שני) למשכן הכנסת בניסיון לקדם את המאמצים לשחרורו. שליט השתתף בישיבות של סיעות הליכוד, ש"ס ויהדות התורה וביקש את עזרת חברי הכנסת, השרים, וראש הממשלה בנימין נתניהו.

"צריך לעשות כל מאמץ לשחרור גלעד", אמר יו"ר ש"ס, שר הפנים אלי ישי, לשליט, "כל עוד גלעד לא הגיע, כנראה שלא נעשה מספיק. אם זה יעזור, אני מוכן גם לנסוע לעזה לדבר עם חמאס, אם הם יסכימו. מדובר פה בפדיון שבויים, וצריך להשתדל במלוא הכוח. זה כואב לכל אזרח ויהודי באופן אישי. זה זועק לכולנו. אנחנו ממשיכים להתפלל ולקוות שגלעד ישוב במהרה לביתו, לשמחת כל עם ישראל".

נתניהו אמר בישיבת סיעת הליכוד, כי בכוונתו להעלות את עניינו של גלעד בפגישותיו השבוע עם נשיא צרפת ניקולא סרקוזי וראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני, כפי שעשה גם בפגישתו עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה. נתניהו גם ביקש משליט למסור לרעייתו ולילדיו, כי הנחה את הגורמים המדיניים והביטחוניים "לעשות כל מאמץ להשבתו של גלעד בריא ושלם, במהירות האפשרית. אני רואה בזה אחריות אישית שלי ושל הממשלה".

שליט שיתף את חברי סיעת ש"ס במצוקת משפחתו: "השבוע אנחנו מציינים שלוש שנים לנפילת גלעד בשבי בעזה ואין לנו שום אינדיקציה מה עבר עליו. רוב האנשים כאן הם הורים לילדים. חלקם שירתו בצה"ל, אבל אף אחד לא יכול לחשוב מה עובר על בחור צעיר כזה, שללא שום הכנה נופל עליו כזה דבר, והוא נופל בשבי - איך הוא מתמודד עם הימים והלילות הארוכים שעוברים עליו, בלי שום תקווה ובלי אור בקצה המנהרה. גם אם פה רואים איזושהי תקווה, בטוח גלעד לא יודע על הפעולות שנעשות".

בתוך כך, שר הביטחון אהוד ברק נפגש בצהריים עם נועם שליט בלשכתו בכנסת. ברק עדכן את שליט בשיחות שקיים אתמול עם נשיא מצרים חוסני מובארק ועם שר המודיעין המצרי עומאר סלימאן אודות המו"מ לשחרור בנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully