וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריסון - לא מפחדת, ולא מפחידה

תום גולדהנד

22.6.2009 / 15:11

שרי אריסון הוציאה את האמת שלה לאור בקול תרועה. האמת הזו הרבה פחות מפחידה מהסודות של אנשי עסקים אחרים

שרי אריסון שומעת קולות. לוחשת לחשים, רואה חזיונות, נולדה מחדש - בקיצור, הגברת אריסון היא בעלת אינטואיציה נשית מפותחת ביותר. כעת לאחר שני ראיונות מיוחדים ב"ידיעות אחרונות" ובערוץ 2 כולנו יודעים את זה, ולא רק מקורביה.

אני לא חושש מהחזיונות, הלחשים, הקולות והמראות שמתגלים לגברת אריסון, אם הייתי חושש וחושב שכספי אינו נמצא בקרן נאמנות אלא על קרן הצבי, הייתי אץ לי לגברת פקידת הבנק ומורה לה בבירור - עד כאן, הגיעו מים עד נפש, כספי יועבר לבנק אחר. כל מי שבאמת חושש לחשבונו מוזמן לשים את כספו איפה שפיו וליבו נמצאים, ולהעביר את הכסף היישר למתחרים. תצביעו ברגלים, ובמקום פתק לבן קחו את קולכם, במקרה זה הכסף שלכם, ותצביעו איתו בבחירות הכי דמוקרטיות במשק קפיטליסטי.

לאשת העסקים הראשונה יש לפחות את האומץ להגיד את זה בקול רם בלי לחשוש מה יגידו השכנים, והעיתונאים. כעת כשהישויות המופשטות יצאו מפיה לאוויר העולם, אני כבר לא חושש ממנה. מפחידים אותי הרבה יותר אותם אנשי עסקים שצריכים מתווכים נוספים, כדוגמת רבנים, מומחי קבלה, סורקי רנטגן וצופי הורוסקופים. לאריסון יש קו ישיר לעתיד הנסתר והיא מקשיבה לקולות בחוצות העיר, אנשי עסקים אחרים אולי עושים זאת בסיאנסים אפלים בחדרי חדרים.

הרבה יותר מפחיד אותי איש עסקים בעל רשת חנויות ששואל ובודק האם רצוי לו לפתוח אותן בשבת אצל מתקשר רבני, (כשהתשובה לכך ידועה אפילו לי, וזה בלי שתקשרתי עם אף אחד). אנשי עסקים שאני לא יודע מי לחש על אוזניהם, ובאיזה קבר צדיקים התקבלה החלטה זו או אחרת.

גם בבנק ישראל לא נראה שהתרגשו יותר מדי מהיציאה מארון החומריות של אריסון, אני מקווה שהנגיד כבר ידע על נטייה זו, והאמת הזו לא נפלה עליו כרעם ביום בהיר. אם אכן היה מדובר בחדשות עבור בכירי בנק ישראל, אז הייתי יותר מודאג ממצבו של בנק ישראל ופחות ממצבו של בנק הפועלים.

שרי אריסון הוציאה את האמת שלה לאור, וכל החלטה שיקבל כעת הבנק בשליטתה, תיבדק בשבע עיניים, ולו רק מהחשש שאכן לחשה אריסון לדירקטוריון לרכוש עוד בנק באוקראינה, לאחר התייעצות עם נחמן מאומן

שרי אריסון הוציאה את האמת שלה לאור, וכל החלטה שיקבל כעת הבנק בשליטתה, תיבדק בשבע עיניים נוספות, ולו רק מהחשש שאכן לחשה גברת אריסון על אוזני הדירקטוריון לרכוש עוד בנק באוקראינה מכיוון שרבנו "נ-נח-נחמ-נחמן מאומן" ייעץ לה לעשות כך.

ברשותי חשבון בבנק הפועלים, ואני לא משער שמפגן הרוחניות הזה יביא לשינוי לטובה בעמלות שאני משלם. אני מקווה שהעמלות אכן ירדו לכולנו, אך נראה שצעד פילנטרופי שכזה, גם אם הוא מגובה בברכת מלאכים, יתקבל בהתנגדות מסוימת מצד חברי הדירקטוריון.

למרות הגילוי הנאות מצד הגברת אריסון, בחודשים האחרונים היו לי תהיות רבות לגבי העברת מגורי הקבע של חשבון הבנק, והסיבה היתה חומרית וחמורה הרבה יותר. מאבק הכוחות בין הגברת הראשונה של הבנק הראשון במדינה לבין סטנלי פישר נגיד בנק ישראל. במאבק הכוחות שהפך לקרב בוץ מלוכלך, גבר בנקודות ולא בנוק אאוט הנגיד פישר.

פילנטרופית עד כמה שתהיה הגברת אריסון, הפרופ' פישר הינו פילנטרופ גדול אף יותר, ולו רק בשל העובדה שהסכים להגיע לארצנו ולשמש כנגיד הבנק המרכזי. משכורתו, שמסתכמת בכמה עשרות אלפי שקלים, יכולה אולי להיחשב כמשכורת מכובדת, אבל במעמדו העולמי מדובר בפעילות התנדבותית. לאחר שכיהן כמשנה למנכ"ל קרן המטבע הבינלאומית וישב בכיסא סגן יו"ר קבוצת סיטיגרופ, הבחור שמבין קצת בכלכלה, החליט משום מה לעשות עלייה.

אם בקרב הורדת הידיים בין שניהם היתה ידה של אריסון שוברת את ידו של הנגיד, והמפוקח היה מנצח את המפקח, הייתי אץ לי רץ לי לגברת פקידת הבנק ומורה לה בבירור - עד כאן, הגיעו מים עד נפש, כספי יועבר לבנק אחר. התסריט הזה לא קרה בסופו של דבר, חששותי התבדו, וחשבוני נותר בבנק הפועלים. כעת לאחר קרב הענקים, אריסון הוציאה את האמת שלה לאור, השלום נותר בתוכה, ובא לציון גואל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully