וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם לאדם שרצח את אשתו והרג את בתו

קובי מנדל

21.6.2009 / 16:49

באביה גססה דקר את אשתו, השליך את בתו בת ה-8 מחלון הקומה החמישית וניסה להתאבד. "הלוואי שלא הייתי שורד"

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר אחר הצהרים (ראשון) מאסר עולם על באביה גססה, תושב נהריה בן 35, ברצח אשתו ובהריגת בתו בת השמונה. על גססה נגזרו גם 20 שנות מאסר, שמתוכן עשר שיחפפו למאסר העולם. גססה הורשע על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון.

גססה עלה לישראל לפני ארבע שנים, יחד עם אשתו קאנו ובתם היחידה האימנאיוט. המשפחה התגוררה בקומה החמישית במעון קליטה בנהריה. ב-2007, בלילה, התעורר גססה ודקר את אשתו בצווארה 13 דקירות בעת שישנה. היא התעוררה משנתה והחלה לצעוק, אך הוא לא שעה לצעקותיה והמשיך לדקור אותה, בכף ידה, בבית החזה ובפניה.

בתו של גססה, אשר ישנה בסמוך לאמה, התעוררה לשמע הזעקות ותפסה את אביה ברגלו. אז אחז בה האב והניף אותה. "באבי תעזוב אותי", צעקה הבת לפני שגססה השליך אותה מחלון חדרם שבקומה החמישית. מיד לאחר מכן התקשר גססה לאחותה של האישה, סיפר לה שרצח את אשתו ואז קפץ מן החלון.

בתחילה הועמד גססה לדין על ביצוע שתי עבירות של רצח. לאחר מכן הגיעו הצדדים להסדר טיעון, במסגרתו הודה גססה בכתב אישום מתוקן, בעבירות רצח אשתו והריגת בתו. התביעה ביקשה לאמץ את הסדר הטיעון בהסבירה כי במקרה של הבת, לא היו בידיה ראיות מספיקות להוכחת הכוונה המיוחדת, הנדרשת לשם ביסוס עבירת הרצח.

"ברצף מעשים, בחשכת הליל, קטל את חייה של אשתו ב-28 דקירות סכין והרג את בתו יחידתו, אשר כה אהב", כתב הרכב השופטים, שכלל את סגן נשיא בית הדין אילן שיף ואת השופטות חני הורוביץ וצילה קינן, "לא בכדי התקשה להסביר את מעשיו הזוועתיים, שהרי כל בן אנוש יתקשה ליתן הסבר למעשי אדם הרוצח את אשתו ואחר כך משליך את בתו מבעד לחלון הקומה החמישית".

עוד הבהירו שופטי ההרכב כי בהתחשב בנסיבות המזעזעות, הגיעו הצדדים לידי הסכמה ראויה, כי על גססה יוטל עונש המקסימלי בגין עבירת ההריגה. הם הדגישו כי גססה בא על עונשו הן בפציעתו הקשה עקב ניסיון ההתאבדות, והן בענישה שהמיט על עצמו במעשה הרצח וההריגה. בהקשר זה ציינו השופטים כי מהדהדת באוזניהם אמירתו של גססה: "הלוואי שלא הייתי שורד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully