וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הבעל רצח את המאהב של אשתו והתאבד

רמי שני ונעמה טלמור

21.6.2009 / 20:36

חקירת המשטרה שנפתחה לאחר הרצח במספרה בנתיבות העלתה כי לאיש היה קשר רומנטי עם רעייתו של אשת היורה שהתאבד

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: איילת שולמן, קריינות: אילן שניג)

המשטרה חושדת כי הרקע לרצח היום (ראשון) בנתיבות הוא רומן שניהל הנרצח, סמי ששון ביטון, עם אישתו של היורה, מאיר שקורי שהתאבד לאחר הירי. שקורי, בן 36, נכנס בצהריים (ראשון) למספרה שבה עובדת רעייתו ועל פי החשד ירה מספר פעמים בביטון, תושב העיר בן 45, ששהה בה. לאחר מכן התאבד שקורי. צוותי מגן אדום ואנשי זק"א שהוזעקו למקום ניסו לטפל בפצועים, אך נאלצו לקבוע את מותם.

לדברי עדי ראייה, היורה היה מאבטח ונכנס למספרה "ליז" כשהוא זועם במיוחד. סבר גבאי, העובד במסעדה שצמודה למספרה, סיפר לאחר האירוע: "שמעתי יריות וצרחות. בא אחד עם הנשק, ירה בבחור וירה בעצמו. אני חושב שזה על רקע רומנטי. הוא חשד שהוא הולך עם אשתו".

כוחות גדולים של משטרה שהגיעו למקום הרחיקו עשרות אנשים שהתקרבו למספרה לשמע היריות. השוטרים החלו לחקור עדי ראייה כדי להבין לאשורו את הסכסוך שבגינו בוצע הירי. עד כה טרם נמסרה הגרסה הסופית של הפרשה , והמשטרה מגדירה את הירי כאירוע על רקע פלילי. "הצוותים שלנו הגיעו לכאן והתחילו לטפל בפצועים", אמר יהודה ששון, מנהל מחוז הדרום של מד"א. "נאלצנו לקבוע את מותם של השניים, שנגרם ככל הנראה מהירי שבוצע באקדח שאותו החזיק אחד מהם". בכוונת המשטרה לבקש את נתיחת הגופות, כדי לקבוע את נסיבות המוות המדויקות.

במקביל, בעיר ערד נפצע אדם באורח בינוני מירי. במהלך ויכוח בין שני נהגים שלאחר תאונה, ירה אחד הנהגים ופגע בנהג אחר.

בתחילת החודש נהרג אדם אחד ואחר נפצע באורח קשה לאחר שתושב אשדוד בן 48 פתח בירי במרכז ירושלים. האירוע החל לפנות בוקר, אז פתח החשוד באש לעבר גבר יהודי ופצע אותו באורח קשה. כוחות המשטרה הוזעקו למקום ועצרו את הגבר היורה. הוא סיפר להם כי פצע אדם אחר, סמוך לכיכר צה"ל בעיר. השוטרים מיהרו להגיע למקום ומצאו את גופתו של הקורבן הראשון, ערבי תושב ירושלים. הפצוע פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

פרסום ראשון: 13:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully