וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטי קצב: על מזוז לערוך לו שימוע נוסף

עדי שמחוביץ

21.6.2009 / 14:22

סנגורי הנשיא לשעבר הגישו לבית המשפט בקשה לקיים עוד שימוע בעניינו. הסיבה: האישום הסופי שונה מהטיוטה שגובשה לפני שנתיים

פרקליטי הנשיא לשעבר משה קצב, המואשם בשורה של עבירות מין, הגישו בצהריים (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לערוך שימוע נוסף בעניינו. לטענת הפרקליטים, אביגדור פלדמן, ציון אמיר ואברהם לביא, היה על היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז לערוך לקצב שימוע לאחר ההודעה על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום. זאת מפני שכתב האישום המתוקן שהוגש לבית המשפט שונה מהטיוטה, שנוסחה לפני כשנתיים ושעל בסיסה כבר נערך שימוע לנשיא לשעבר.

לנוכח הבקשה לשימוע, גם ביקשו הסנגורים ארכה נוספת בהגשת תגובה מפורטת לכתב האישום. על פי החלטת השופט ג'ורג' קרא, ראש הרכב השופטים, היה על הסנגורים להגיש את תגובתם עד 14 ביוני. עם זאת, בשבוע שעבר הם ביקשו ארכה בהגשת התגובה, והשופט הורה להם להגיש את התגובה עד היום בשעה 12:00.

לפני כשבועיים הודיע הרכב השופטים במשפטו של קצב כי כל הדיונים במשפטו יתקיימו בדלתיים סגורות, זאת בהתאם לבקשת הפרקליטות ובניגוד לבקשת הסנגורים. בהחלטה נכתב כי "אין לבית המשפט שליטה על מוצא פיו של עד על דוכן העדים, שכן הוא עלול שלא מדעת להסגיר פרטים שעלולים לגרום לפגיעה בפרטיותן של המתלוננות ולחשוף את זהותן".

בית המשפט גם דחה את בקשת סנגוריו של קצב להתפטר מייצוגו. סנגוריו של קצב ביקשו בתחילת חודש יוני מבית המשפט להתפטר מהייצוג מאחר שלטענתם לוח הזמנים שקבע ראש ההרכב, השופט ג'ורג' קרא, לא מאפשר ניהול משפט צדק. קרא קבע כי משפטו של קצב יתנהל בקצב של ארבעה ימים בשבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • משה קצב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully