וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מאסר לאם שהקפיאה את ילדיה

טלי גולדשטין

18.6.2009 / 21:55

בתום משפט שנמשך כשבועיים, החליט בימ"ש צרפתי לגזור 8 שנות מאסר לאם שרצחה את שלושת ילדיה והסתירה שניים מהם במקפיא

בית המשפט בצרפת גזר היום (חמישי) שמונה שנים בכלא על אם "התינוקות הקפואים". משפטה של הצרפתייה המואשמת ברצח שלושת ילדיה והסתרת הגופות של שניים מהם במקפיא, החל ב-9 ביוני בעיר טור שבמרכז צרפת. ורוניק קורז'ו הודתה כבר ברצח שניים מילדיה עם לידתם, בתקופה שהתגוררה בדרום קוריאה, לאחר שבדיקת DNA הוכיחה כי מדובר בילדיה. מאוחר יותר היא הודתה גם ברצח ילד נוסף בצרפת, בשנת 1999.

השופטים היו צריכים להכריע האם קורז'ו היתה מודעת למעשיה בזמן הרציחות או שמא סבלה מהפרעה פסיכולוגית. התביעה קיוותה שאם תורשע קורז'ו, היא תישלח לכלא לתקופה של מאסר עולם, אך בית המשפט גזר עליה, משום מה, גזר דין קל.

בעלה של קורז'ו, ז'אן לואי, טען כי הוא אפילו לא ידע שאשתו היתה בהריון, וזוכה מכל מעורבות בפרשה. הוא הוסיף לעמוד לצד אשתו ולבקר אותה בקביעות בבית הכלא, בו היא עצורה בשלוש השנים האחרונות.

הפרשה מסעירה את צרפת בשלוש השנים האחרונות, מאז שבעלה של קורז'ו, שעבד בסיאול כמהנדס, הודיע למשטרת דרום קוריאה כי מצא שתי גופות במקרר שלו. לאחר שהמשטרה חקרה אותו, היא אפשרה לו להצטרף לאשתו בצרפת, שם שהתה בחופשה עם שני הבנים של הזוג, שהיו בגילאי 9 ו-11.

בתחילה טענו השניים כי אין להם מושג למי שייכים התינוקות, אך לאחר שבדיקת ה-DNA גילתה כי מדובר בבניהם, קורז'ו הודתה כי ילדה את השניים כשהיתה לבדה וחנקה אותם למוות בשנת 2002 ובשנת 2003. היא הודתה גם ברצח ילד נוסף, בשנת 1999, בתקופה בה עדיין התגוררה בצרפת. החוקרים טוענים כי הבעל שהה לעיתים קרובות מחוץ לבית לצורך עסקיו, וכי האישה הצליחה להסתיר ממנו את ההריונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully