וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם טופז היה 'בוזגלו', היחס היה אחר"

איילה חננאל

18.6.2009 / 20:37

אביה של שירה מרגלית חושש כי הנאשם בתכנון תקיפתה לא יישב בכלא. "בסוף עוד שירה תידרש לתת לו תוכנית טלוויזיה"

"נראה כי טופז מקבל בבית המשפט ובבית המעצר יחס של קורבן מסכן ולא של 'רב עבריינים', כפי שהוגדר בכתב האישום". כך אמר הערב (חמישי) העיתונאי דן מרגלית, אביה של המשנה למנכ"ל "רשת" שירה מרגלית שהותקפה, לכאורה בהזמנת דודו טופז. בראיון לגדי סוקניק בתכנית "אנשי היום" הוסיף מרגלית, "בואו נודה באמת, אם היה שם משפחתו 'בוזגלו', הוא לא היה מקבל יחס כזה אבל שם המשפחה של טופז הוא 'גולדברג'. השאלה שעולה עכשיו היא האם הוא בכלל ישב בכלא על המעשים", טען מרגלית.

"בסוף בית המשפט יקבע שהוא לא שפוי, או שהוא שפוי אבל ישב רק שלוש שנים, ואז הוא יעשה להם בכלא הצגות של 'הראשון בבידור' והסוהרים יהיו מרוצים וכמובן שינכו לו שליש מהעונש כי הוא 'דודינק'ה', ובסוף עוד שירה תידרש לתת לו תוכנית טלוויזיה. בנה של שירה עד היום סובל כשמגיעה שעת הדמדומים ולשירה יש גם שעות מאוד קשות", הוסיף מרגלית.

"כבר עכשיו הוא מקבל בבית המעצר תנאים יותר טובים. איזה אסיר יכול לנסוע ככה במוניות לבית החולים? הוא לא מקבל כבר היום תנאים יותר טובים? הוא לא כבר 'מר גולדנברג'? ואם תמשיך המגמה הזאת יהיה לזה ביטוי לא בפסק הדין - כי הוא יורשע - אבל בגזר הדין שיקבל טופז", העריך מרגלית.

בכתב האישום שהוגש היום נגד טופז מיוחסות לו עבירות תקיפה חמורות נגד אנשי תקשורת. כתב האישום כולל שבעה אישומים שונים נגד טופז, נגד שכנו דניאל זנקו שמואשם בתיאום בין טופז לתוקפים ונגד איימן זבידאת שמואשם בביצוע התקיפות. טופז מואשם בקשירת קשר לביצוע פשע, בגרימת חבלה בנסיבות מחמירות, בשיבוש מהלכי משפט ובסחיטה באיומים. כתב האישום מתייחס רק לתקיפות מנכ"ל "קשת" אבי ניר, סוכן השחקנים בועז בן ציון, המשנה למנכ"ל "רשת" שירה מרגלית ותכנון תקיפת עורך "ישראל היום" עמוס רגב, שלא יצאה לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully