וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הח"כים הופכים את הדיון לגן ילדים"

18.6.2009 / 18:43

יו"ר ועדת הכנסת התרגז על חברי האופוזיציה שדנים כבר שש שעות בחוק ההסדרים. ח"כ חסון: "אלקין מתנהל כמו דיקטטור"

עימות נוסף בוועדת הכנסת. בדיון בנושא פיצול חוק ההסדרים לוועדות השונות ביקש היום (חמישי) יו"ר הוועדה, חבר הכנסת זאב אלקין (ליכוד) להגביל את משך הדיון הנמשך כבר למעלה משש שעות. בתגובה הטיח ח"כ יואל חסון (קדימה) באלקין: "אתה מתנהל כמו דיקטטור. אנחנו לא ניתן לזה להמשיך. יש פה בית דמוקרטי. תבין שנבחרנו כדי לייצג את הציבור שלנו". אלקין לא נותר חייב והשיב לו: "צר לי שחברי כנסת מהאופוזיציה הופכים דיון רציני וחשוב לגן ילדים ועסוקים בצעקות והשמצות אישיות במקום לקיים דיון ענייני".

מוקדם יותר נרשם עימות אחר בין חברי הכנסת של קדימה ליו"ר הוועדה אלקין, כאשר שלמה מולה כינה את חוק ההסדרים "חצוף ומרושע". אלקין השיב: "אני לא מקבל את הדברים". מולה לא נותר חייב: "אני אומר מה שאני רוצה לומר. אתה לא תעצור אותי". חסון הטיח באלקין: "אתה לא מבין שאתה לא יכול לקבוע מה שכל אחד יאמר כאן? איפה אתה חי?", אך אלקין התעקש: "צריך לדבר לגופו של הסעיף".

חברי האופוזיציה שבו היום לדיונים בכנסת לאחר יומיים של חרם. הם דורשים להעלות לדיון כל אחד מ-260 סעיפי תקציב 2009-2010. הדיונים, על פי ההערכות, צפויים להימשך עד אחר חצות הלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully