וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ביתנו מאיימת: "נתנגד לתקציב"

פנחס וולף

18.6.2009 / 13:05

חברי הסיעה הודיעו כי אם לא יוסר היטל המס על התיירות הנכלל בהצעת התקציב - יתנגדו לו בהצבעות. מיסז'ניקוב: "איוולת שתגרור פיטורים המוניים"

אחרי שאתמול החרימו חברי האופוזיציה את ההצבעה בקריאה ראשונה על תקציב המדינה, והבוקר הביעו בנחישות את כוונתם להתנגד ולעלות לדיון כל אחד ממאות סעיפיו - הם מקבלים היום חיזוק גם מחברי הקואליציה.

סיעת ישראל ביתנו הודיעה היום כי תתייצב מאחורי שר התיירות מטעמה, סטס מיסז'ניקוב, ותצביע נגד התקציב המידה ותיכלל בו ההצעה להטיל מע"מ על שירותי התיירות בישראל. "מדובר באיוולת שתביא לפיטורי אלפי עובדים ותנחית מכה אנושה לתעשייה התיירות הישראלית שכבר ספגה מכה קשה כתוצאה מהמשבר העולמי" אמר מיסז'ניקוב בדיון. "ישראל ביתנו תצביע נגד התקציב במידה וגזירה קשה ומיותרת זו לא תוסר מחוק ההסדרים". ראש הסיעה, שר החוץ אביגדור ליברמן אמנם לא נכח בדיון שהתקיים היום (חמישי) בשעות הצהרים - אך בהודעה מיוחדת לחברי הסיעה ולעיתונאים אישר את הפרטים.

מוקדם יותר בדיון שאל ח"כ יואל חסון (קדימה) את מנכ"ל האוצר ירום אריאב "כמה עלו הסעיפים בחוק ההסדרים הקשורים להסכמים הקואליציוניים כמו קצבאות הילדים והעסקת החבילה?", ונענה כי מדובר בסכום הנאמד בלמעלה משני מיליארד שקלים. "זוהי עדות ניצחת של פקיד בכיר - נתניהו קנה שלטון בכסף", אמר חסון בתגובה לנתונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully