וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4.5 שנות מאסר לנהג שדרס למוות שוטר

עדי שמחוביץ

18.6.2009 / 10:19

4.5 שנות מאסר נגזרו על משה כהן, שדרס את קצין המשטרה ג'קי לוגסי כשנהג בגילופין. ביהמ"ש: "יש להעלות את רף הענישה"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (חמישי) ארבע וחצי שנות מאסר על משה כהן, בן 45 תושב רמת השרון, אשר הורשע כי דרס למוות את קצין המשטרה רב פקד ג'קי לוגסי שהיה מפקד יחידת הכלבים של המשטרה. כהן הורשע במסגרת עסקת טיעון בהריגה ובנהיגה תחת השפעת אלכוהול. בנוסף נשלל רשיונו של כהן ל-20 שנה.

השופט צבי גורפינקל ציין כי "הארוע שבו מדובר איננו נדיר לצערינו, ואם לא די בתאונות דרכים שמתרחשות חדשות לבקרים, עקב רשלנות "רגילה", הרי תופעה של אדם השותה משקה אלכוהולי וחרף זאת נוהג ברכב, הפכה לנפוצה. למרות שהתופעה חדלה כאמור להיות נדירה, רמת הענישה בעבירות אלה נעה בין 30 חודשי מאסר לבין 4-5 שנות מאסר, ולא מן הנמנע שיהיה מקום בעתיד להעלות את רף הענישה".

התביעה טענה טרם מתן העונש כי התייחסותו של כהן הייתה "התייחסות אנטי חברתית פושעת והיעדר יחס בסיסי לבני אדם. יש לתת משקל מכריע להיבט של הגנה לציבור ומלבד עונש המאסר יש לפסול את הנאשם מלנהוג לצמיתות. הקטל בדרכים מחייב לתת משקל להרתעת הרבים ופחות לשיקום הנאשם". במהלך הדיון הביע כהן חרטה על מעשיו.

מכתב האישום שהגיש עו"ד ראאד ענוז מפרקליטות מחוז תל אביב עולה כי ב-21/2 נהג כהן במשאית להובלת רכבים. לפני נהיגתו שתה כהן משקאות אלכוהוליים ולמרות שהיה שתוי ועייף הוא נהג במשאית. באותה עת ניסה ג'קי לוגסי לסייע לבנו לתקן תקר בגלגל האחורי. לצורך כך עמד לוגסי בין שני רכבים שונים בשוליים של כביש 5 בסמוך לצומת מורשה. עם הגיעו לגשר סטה כהן עם המשאית ופגע ברכב. לוגסי שהיה בין שני הרכבים נמחץ למוות. יש לציין כי לכהן 22 הרשעות תחבורתיות קודמות ו-11 הרשעות בעבירות של רכוש, הונאה, איומים, נשק וסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully