וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון נפגשה עם ליברמן ושברה את המרפק

18.6.2009 / 7:59

שעות לאחר הפגישה בין שני שרי החוץ, נפלה קלינטון בדרך לבית הלבן ושברה את מרפק ידה הימנית. בשבוע הבא תעבור קלינטון ניתוח

מזכירת המדינה של ארה"ב הילרי קלינטון שברה את מרפק ידה הימנית, כמה שעות לאחר שנפגשה עם שר החוץ אביגדור ליברמן, כך נמסר הבוקר (חמישי) ממחלקת המדינה.

בהודעה נמסר עוד כי למרות הפציעה תמשיך קלינטון למלא את תפקידה בממשלו של אובמה. קלינטון צפויה לעבור ניתוח כדי לטפל בפציעה במרפק כבר בשבוע הבא, מסרה ראש לשכתה שריל מילס. בהודעה הרשמית נמסר כי "בדרך לבית הלבן, אחר הצהרים, נפלה מזכירת המדינה וכתוצאה מכך נשבר מרפקה. היא טופלה בבית החולים ג'ורג' וושינגטון ואחר כך שבה לביתה", מסרה מילס.

כמה שעות לפני פציעתה קיימה קלינטון מסיבת עיתונאים משותפת עם שר החוץ אביגדור ליברמן. במהלך מסיבת העיתונאים אמר ליברמן כי "מדינת ישראל לא תוכל לקבל הקפאה מוחלטת של ההתנחלויות". מזכירת המדינה האמריקאית הבהירה מצידה כי "הקפאת ההתנחלויות היא חיונית למען תהליך השלום".

גם השליח האמריקאי המיוחד למזרח התיכון, ג'ורג' מיטשל, הבהיר כי ידון עם הישראלים ב"מספר דאגות משמעותיות הקשורות להתנחלויות", ברומזו כי ארצות הברית עודנה מודאגת מהמשך הבנייה. קלינטון אף התייחסה למצב באירן ואמרה כי "העם האירני הוא שיקבע איך ייפתרו המחלוקות הפנימיות שם בעניין הבחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully