וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום יוגש היום נגד דודו טופז

איילה חננאל

18.6.2009 / 11:34

הבדרן הגיע הבוקר לראשונה לספסל הנאשמים לשמוע את כתב האישום שיוגש נגדו בבימ"ש השלום בת"א. קודם לכן, הוארך מעצרם של שני חשודים בתקיפות של בכירי התקשורת. גורם בכיר בחקירה: ”טופז התנהג כמו ראש ארגון פשע”

כתב אישום יוגש היום (חמישי) נגד הבדרן דודו טופז, שכנו דניאל זנקו ושני עצורים נוספים החשודים במעורבות בתקיפת אנשי תקשורת. גורם בכיר המעורה בחקירה סיפר אתמול לוואלה! חדשות כי בכתב האישום נטען כי טופז "התנהג כמו ראש ארגון פשע" ועל כן תטען הפרקליטות כי עליו להישאר במעצר עד תום ההליכים. ככל הנראה יעסקו כתבי האישום רק בתקיפות מנכ"ל "קשת" אבי ניר, סוכן השחקנים בועז בן ציון, המשנה למנכ"ל "רשת" שירה מרגלית ותכנון תקיפת עורך "ישראל היום" עמוס רגב, שלא יצאה לפועל.

בתוך כך, האריך הבוקר בית המשפט השלום בתל אביב את מעצרם של שני חשודים נוספים במעורבות בתקיפת מנכ"ל קשת אבי ניר. השניים, יאיר ונועם רואמי, גרים ברחוב של אופיר סספורטס וחשודים כי סייעו לו בתכנון וביצוע התקיפה.

במשטרה טוענים כי חוקרי מחלק התשאול במרחב ירקון גילו 50 מיליון שקלים בחשבונות הבנק של טופז. מבחינת המשטרה, הדבר מעיד על כך שלטופז היה המימון הנחוץ לתכנון מעשי חיסול, עליהם העיד זנקו. במשטרה מציינים כי החקירה עדיין בעיצומה וכי אין מניעה שבעתיד יתווספו סעיפי אישום לכתב האישום המקורי.

מוקדם יותר אתמול נעצרו שני חשודים נוספים בפרשה. שני אחים תושבי כפר סבא, נועם ויאיר עומארי, נעצרו על ידי חוקרי מחלק התשאול של מרחב ירקון. השניים, בשנות ה-20 לחייהם, חשודים במעורבות בתקיפת ניר ונבדקת מעורבותם בתקיפת שאר אנשי התקשורת. נועם רואמי מרצה כעת מאסר בפועל בגין תקיפה אחרת. שני האחים יובאו מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. בתוך כך עדיין נערך מצוד אחרי שני חשודים בתקיפת בן ציון.

שלשום הותר לפרסום כי חברתו לשעבר של טופז, איריס חזן, נחקרה בימים האחרונים תחת אזהרה בחשד שניסתה לסחוט מטופז כספים. על פי החשד היא איימה עליו שאם לא ישלם לה, תעביר למשטרה פרטים על מעורבותו בתקיפת ניר. החברה ניהלה מאוחר יותר קשר רומנטי עם עצור נוסף בפרשה, אופיר סספורטס, שבית המשפט האריך אתמול את מעצרו. היא שוחררה בערבות בתום חקירתה.

פרקליטתו של סספורטס, עו"ד דינו אדווה וייצמן, טענה כי אין שום ראיות חדשות הקושרות אותו לחשדות. אך המפקח על החקירה, פקד קובי גטניו, טען כי בידי המשטרה ראיה נוספת, מלבד עדותו של טופז, הקושרת את סספורטס לתכנון מעשה התקיפה בניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully