וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע בהריגה וטען: "הותקפתי מינית"

רמי שני

17.6.2009 / 21:06

צעיר בן ה-18 נשלח ל-8 שנות מאסר לאחר שטען כי הגבר שהרג ניסה לבצע בו עבירות מין שונות. בית המשפט הקל בעונשו

בית המשפט המחוזי לנוער בבאר שבע גזר היום (רביעי) שמונה שנות מאסר על נער בן 18, שהואשם בהריגה של גבר בן 30 לפני כשנתיים. הנער טען בחקירתו כי ביצע את המעשה מפני שהגבר ניסה לתקוף אותו מינית. השניים נפגשו במועדון סנוקר בעיר בעת שהנאשם היה בן 16. לאחר מכן, הם הגיעו לביתו של הגבר, שניסה לטענת הנאשם לבצע בו עבירות מין שונות. על פי כתב האישום, הצעיר שכב על ספה והגבר ניסה לשלוח יד אל מכנסיו והתיישב מעליו.

עוד טען הצעיר על פי כתב האישום כי הגבר הציע לו לצפות ביחד בסרטים בעלי אופי מיני. בשלב מסוים, החל הגבר לגעת באיבריו המוצנעים ולא חדל מכך גם כשהנער ניסה להדוף אותו מעליו. בית המשפט קיבל את טענותיו של הצעיר, לפיהן הוא חש מאוים על ידי האיש בעת ששהה בביתו. על פי כתב האישום, הצעיר נטל סכין שהיתה על ספה ואיים על הגבר כי ידקור אותו.

הגבר התעלם מהאיומים והתגרה בצעיר. בתגובה, דקר הנער את הגבר שלוש פעמים וכתוצאה מכך הגבר נהרג. לאחר ביצוע המעשה, נמלט הצעיר מהמקום וקבר את הסכין בניסיון להעלים ראיות.

בנימוקים לעונש ציינו השופטים: "מי שנוטל סכין בידיו ונועץ אותו בגופו של הזולת, יש להחמיר בענישתו, אך במקרה זה יש להתחשב בכך שהנאשם, על פי תפיסתו, הגיב כדי למנוע מהגבר לבצע בו מעשה מיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully