וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובר נמצא במכבסה: "הוא היה מרוסק"

איילה חננאל ונעמה טלמור

17.6.2009 / 21:10

משלוח הכביסה שיצא מבית החולים אסף הרופא, הכיל בתוכו את העובר המת. הוולד המת היה בגיל 20-24 שבועות. המשטרה חוקרת

למכבסה באזור התעשייה במישור אדומים הגיע אחר הצהריים (רביעי) משלוח כביסה ובו עובר מת. מחקירה ראשונית עולה כי המשלוח הגיע מבית החולים אסף הרופא בצריפין. הוולד שמת היה בגיל 20-24 שבועות. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע.

אחד מבעלי המכבסה, יניב סרצי, סיפר כי "מדובר במקרה יוצא דופן, העובר היה ספוג דם ומיהרנו להתקשר למשטרה ולמגן דוד אדום. בהתחלה לא ממש הבנו מה יש שם".

הפרמדיק ישראל קמה סיפר לוואלה! חדשות כי "קיבלנו קריאה על עובר שנמצא במכבסה, הגענו וראינו עובר בשבוע שבין ה-20-24. העובר נמצא לאחר שעבר כביסה וייבוש. אנשי המכבסה הכניסו אותו כבר לשקית כשהגענו. אפשר היה לראות בוודאות שמדובר בעובר מאחר וראינו גפיים עליונות וגפיים תחתונות עם חמש אצבעות. את הפנים לא ניתן היה לזהות שכן גולגולתו הייתה מרוסקת. בו ברגע העברנו אותו לטיפול המשטרה.

הפרמדיקית שירה אפלבאום סיפרה לוואלה! חדשות כי "כאשר הגענו למקום אנשי המכבסה היו נסערים מאוד והמומים".

מבית החולים אסף הרופא נמסר כי "בבדיקה שנעשתה בבית החולים ספרו את הילודים, את הפגים ואת המתים הנמצאים במחלקה הפתולוגית. כל הרישומים שהוצלבו מתאימים. לא חסר אף אחד, לא מהחיים ולא מהמתים. מכאן נמצא הדבר בחקירת המשטרה".

לפני כחצי שנה נמצא תינוק מת בתוך מיכל בבית העלמין בגבעת שאול. מחקירת המשטרה עלה אז חשד למחדל חמור בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. לאחר מציאת גופת התינוק איתרו חוקרי מרחב ציון במשטרה את הוריו. מחקירת ההורים עולה כי העובר נולד מת בבית החולים לפני למעלה מעשר שנים. לדברי האם, היא בחרה להשאיר את סידורי הקבורה לבית החולים. החוקרים העבירו את ממצאי החקירה להמשך טיפול משרד הבריאות.

(עדכון ראשון: 17:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully