וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: זייף את זהותו והונה במיליוני שקלים

קובי מנדל

17.6.2009 / 15:46

דרור גלר חי תחת זהותו המזויפת של "יניב אסולין", וחשוד כי הונה אנשים במיליוני שקלים. תחקירן בתוכנית טלוויזיה התחקה אחריו

דרור גלר, בן 39 מיוקנעם, המוכרז כעבריין נמלט מזה חמש שנים, נלכד אמש (שלישי) במטולה לאחר מרדף משטרתי. בשעה זו מבקשת המשטרה מבית משפט השלום בנצרת להאריך את מעצרו של גלר, ששינה את זהותו ל"יניב אסולין". רפ"ק אהרון גל אור, ראש מפלג ההונאות במחוז הצפוני סיפר לוואלה! חדשות: "מדובר בעבריין רב מעללים, אשר חשוד בשורה של עבירות הונאה".

מחקירה ראשונית התברר כי גלר-"אסולין" שכר לעצמו קראוון ביוקנעם ושיכנע את בעל המקום להשקיע אצלו כספים, כמעין "בנק פרטי", בתמורה לשלושה אחוזי ריבית חודשיים שיקבל מגלר. אותו האיש הביא אל גלר עוד שבעה לקוחות, ביניהם תחקירן בתוכנית טלוויזיה. בסך הכל העבירו המשקיעים לגלר סכום של שני מיליון שקלים.

אתמול אותר הג'יפ של גלר בראש פינה. כשהגיע גלר לרכבו והבחין בתצפית השוטרים באזור, הוא החל להימלט למטולה, שם שכר לעצמו צימר, אך לאחר זמן קצר הוא נעצר. כשהגיעו אליו השוטרים אמר להם שהוא זקוק לפסיכיאטר.

רפ"ק גל אור מסר כי עורך תוכנית התחקירים התחקה באופן יסודי אחר תנועותיו של גלר, וכך התברר כי תחת הזהות המזויפת שלו, הצליח גלר להשיג תעודת זהות, לפתוח חשבונות בנק ואף לרשום את רכבו על שמו המזויף, דבר שהקשה על החוקרים לאתרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully