וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ביצע מעשים מגונים בנערים במקווה

עדי שמחוביץ

16.6.2009 / 13:58

גבר בן 38 מת"א מואשם שביצע מעשים מגונים בכוח בנערים בני 15 ו-12 ששהו במקווה טהרה בעיר. לנאשם שתי הרשעות מין קודמות

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד אליהו שרעבי, בן 38 מתל אביב, המואשם כי ביצע מעשים מגונים בשני קטינים בני 12 ו-15, חלקם בוצעו במקווה טהרה בעיר.

מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד איתן נעמן מפרקליטות מחוז תל אביב, עולה כי שרעבי הכיר את הנער בן ה-15 כשהנער הגיע לטבול במקווה. לאחר שיצא הנער מהמקווה, פנה שרעבי אל הנער והציע ללמדו לשחות. הנער השיב לשרעבי כי הוא יודע לשחות ושרעבי התעקש שיראה לו בכל זאת כיצד. כאשר שאר באי המקווה עזבו את המקום ונותרו השניים לבדם ביקש שרעבי מהנער להתפשט וכשזה סירב תפס בידו בחוזקה הפשיטו, הכניס אותו למים, וביצע בו מעשים מגונים.

גם את הנער בן ה-12 הכיר שרעבי במקווה והציע ללמדו לשחות ולאחר מכן, כשהנער נכנס למים ביצע בו מעשים מגונים. שרעבי המשיך לבצע בנער מעשים מגונים בהזדמנויות שונות כאשר הנער הגיע למקווה. הנער ניסה להתחמק משרעבי והחל ללכת לטבול במקוואות אחרים, אך שרעבי חיפש אותו ומצא אותו על אף שהנער אמר לשרעבי בהזדמנויות רבות כי אין הוא מעוניין בקרבתו או בקשר עימו וביקש שיעזוב אותו לנפשו. לשרעבי שתי הרשעות קודמות בביצוע עבירות מין והרשעה של תקיפת שוטר. הפרקליטות ביקשה את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully