וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאובמה יש יותר סטייל מבראד פיט

עידן דורנר

16.6.2009 / 13:38

נשיא ארה"ב הצליח לגבור על שחקן הקולנוע המצליח, ונבחר ל"גבר עם הכי הרבה סטייל בעולם", בסקר שנערך בנושא

נשיא ארה"ב ברק אובמה הוא לא רק מנהיג העולם החופשי, אלא גם ה"גבר עם הכי הרבה סטייל בעולם", כך עולה מסקר חדש שנערך בבריטניה. אובמה הצליח לגבור על שחקן הקולנוע בראד פיט, בדרכו לפסגה.

הסקר כלל 3,000 מתמודדים על התואר, והנשיא בן ה-47 תפס את המקום הראשון, לאחר שהצליח לגבור על רשימה מכובדת של מועמדים מרשימים, והצליח להרשים את הנשאלים בכל העולם עם החליפות וחוש האופנה שלו.

השחקן בראד פיט הגיע רק למקום השני, וזכה לשבחים על יכולתו להיראות טוב גם בחליפה וגם בג'ינס. למקום השלישי והמכובד הגיע הכדורגלן הבריטי דיוויד בקהאם, שהפך לאייקון תרבותי ולגבר המצולם ביותר בעולם, שמככב גם בקמפיין החדש של לתחתונים של ג'ורג'יו ארמאני.

"לאובמה יש חוש אופנה נפלא, שללא ספק מוסיף לאישיות שלו" אמר ג'ונתן היילבורן, יו"ר מותג האופנה הבריטי היוקרתי "תומאס פינק", שערכה את הסקר. "מנהיגים ופוליטיקאים לא ידועים ביכולת הלבוש שלהם, לכן זה מרענן שאובמה הצליח. נראה שבאמת אכפת לו מהמראה שלו".

השחקן דניאל קרייג, המגלם את דמותו של ג'יימס בונד הגיע למקום הרביעי ואילו השחקן אל פצ'ינו לחמישי. את העשירייה הראשונה מעטרים גם השחקנים ג'ורג' קלוני, ביל ניג'י, קלינט איסטווד, וויל סמית והאמן אנדי וורהול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully