וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: "נתניהו זעזע את מנהיגי ערב"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

15.6.2009 / 20:20

גם בחיזבאללה הקשיבו אמש לנאומו של נתניהו, מזכ"ל הארגון: "נתניהו חשף בפני הערבים את האמת בכל הנוגע לתפיסתו את עתיד האזור"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה תוקף (שני) את נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. לדברי נסראללה, נאומו של ראש הממשלה "הכזיב את תקוותיהם של כל הערבים וכל מי שמכנים עצמם 'ערבים מתונים'. אלו האמינו בפשרה באזור ובכך שממשל אובמה יצליח להשיג פשרה בשנים הקרובות. מה יכולים המתונים והפלסטינים לקבל מממשלת נתניהו-ליברמן? הרי אתמול נתניהו סגר את הדלת בפני כל אפשרות כזו".

נסראללה אמר עוד כי נתניהו רמז בנאומו על כך שהאזור עומד בפני סכנות גדולות. "מה שהוא אמר מזכיר לנו את הדברים שאמר ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון בנוגע לאישור יוזמת השלום הערבית, כשאמר שיוזמת השלום אינה שווה את הדיו שבה היא נכתבה. נתניהו ממשיך בדרכו. האזור ניצב בפני סכנת הגירוש מאדמות 48'". נסראללה הוסיף כי אין בנאומו של נתניהו "כל דבר חדש או חשוב או חיובי. הוא הוסיף כי "נתניהו פוצץ את כל הישגיהם של המתונים עד כה וסגר את הדלת בפניהם. הוא הציג תמונה ברורה בנוגע לעתידם של הפלסטינים ושל העמים הערבים באזור".

אתמול אמר דובר חמאס פאוזי ברהום כי נאומו של נתניהו מבטא אידיאולוגיה "קיצונית וגזענית" וכי אין כל חדש במדיניות ממשלתו. בכיר חמאס וממלא מקום יושב ראש הפרלמנט הפלסטיני, ד"ר אחמד בחר, אמר בתגובה לנאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הנאום "גזעני וחצוף" וכי הוא מחייב גיבוש עמדה ערבית ואיסלמית אחידה. בג'יהאד האיסלמי תקפו גם כן את נאום נתניהו ואמרו כי נתניהו מוליך שולל את הציבור. "לא נסכים לוותר על אף שעל מפלסטין", הבהירו בארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully