וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה לסחוט כסף מנער ודחף את ראשו לאסלה

רמי שני

15.6.2009 / 17:16

נער בן 15 מאשדוד מואשם כי דחף את ראשו של חברו לפנימייה לאסלה והיכה אותו נמרצות. "הוא דחף את ראשו של הנער לאסלה עד הצוואר"

נער בן 15 וחצי הואשם היום (שני) בבית משפט השלום לנוער באשדוד בעבירות אלימות קשות כלפי נער, הלומד איתו בפנימיה באזור קריית מלאכי. "הנער דחף את הראש של קורבנו לאסלת השירותים שלוש פעמים" סיפר סגן ניצב ירדן קלנדאורוב, מפקד תחנת המשטרה בקריית מלאכי, שחקרה את הפרשה, "הוא איים עליו בדקירות ושיחסל איתו חשבונות, אם הוא לא ישלם לו סכום כסף, אותו פשוט המציא שהקורבן שלו היה חייב לו".

הנער המואשם הגיע לפנימיה בעקבות החלטת בית המשפט לנוער, שדן בעניינו בתיק עבירות אלימות באמצע חודש מרץ השנה. הנער בעל עבר פלילי עשיר והספיק לצבור מספר הרשעות, למרות גילו הצעיר. על פי כתב האישום, ביום ראשון שעבר, הוא תפס את הנער ממנו ביקש לסחוט את הכסף, הביא אותו לאחד מחדרי השירותים של הפנימיה, תוך שהוא מכה אותו נמרצות, בועט בו ומאיים עליו. "הוא הורה לו להיכנס לשירותים ואמר לו, שאם יעשה טעות אחת, הוא ישלם על כך" סיפר סנ"צ קלנדאורוב. גם בתוך חדר השירותים, המשיך הנער האלים להכות את קורבנו. הוא בעט בו ופגע באגרופו בפניו. אחר כך הורה לו לכרוע על ברכיו ודחף את ראשו לאסלת השירותים שלוש פעמים: "הראש של הנער היה בתוך המים עד הצוואר" סיפר סנ"צ קלנדאורוב, "הוא גם שאל אותו, אם קיים יחסי מין עם גברים אחרים כי זה מה שהוא נוהג לעשות למי שממרה את פיו".

על פי כתב האישום, איים הנער המכה על קרבנו והראה לו את ידו, עוברת על הצוואר שלו, לאות שאם ילשין, דינו נחרץ והבהיר כי הוא יודע היכן הוא גר ויגיע עד ביתו וישחט אותו. הנער המוכה, לא דיווח על כך, אולם רסיסי מידע מההתרחשות, החלו להגיע לאוזני המדריכים. צוות הפנימיה קיים חקירה משל עצמו והגיע למסקנות באשר למה שהתרחש באותו אירוע. הצוות הגיש תלונה למשטרה, שפתחה בחקירה: "שני שוטרים שלנו, החוקר רס"מ אייל בן חמו ורס"מ אייל ז'אק, החלו לחקור את הפרשה והגיעו לפיצוחה" סיפר מפקד תחנת המשטרה בקריית מלאכי.

כתב האישום שהוגש נגד הנער האלים, בעקבות העדות המפורטת שגבו החוקרים, כולל ארבעה סעיפי אישום, בהם תקיפה אלימה, גרימת חבלות בנסיבות מחמירות, תקיפה ואיומים. הנער נמצא במעצר, עד להחלטה אחרת בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully