וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אליעזר: "נאום נתניהו - מבורך"

פנחס וולף

15.6.2009 / 16:24

שר התמ"ת התרשם מנאומו של ראש הממשלה אמש והביע תקווה כי "בקרוב מאוד נראה את אבו מאזן יושב עם נתניהו למשא ומתן"

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: רן צימט)

שר התעשייה והמסחר, בנימין בן אליעזר (העבודה), הגיב היום (שני) לנאומו המדיני של ראש הממשלה בנימין נתניהו אתמול. בן אליעזר אמר כי "אני רוצה לברך את רה"מ על נאומו. אסור לשכוח כי מדובר בראש ממשלה שנבחר לא בדיוק מהמחנה אליו אני שייך, אלא בעיקר על ידי ציבור הימין. מבחינה זו, לשמוע ממנהיג כמו נתניהו על זכות הפלסטינים לחיות בארץ משלהם, עם המנון ודגל משלהם, ועם הסכמה למדינה פלסטינית, זה מבורך מאוד ובפעם הראשונה ששומעים זאת אצלו. זו הייתה שאלה גדולה, וכאן היה מבחנו כמנהיג".

"מנהיג צריך לדעת כיצד הוא קורא את הסובב אותו ואת המתרחש, וביבי איתר נכון כי בעיית הליבה של ישראל היא הגרעין האירני, איתר נכון כי מדובר בממשל שונה בארצות הברית וכי הוא חייב ללכת על התאמה למציאות למרות עולמו הפנימי", הבהיר בן אליעזר.

שר התמ"ת הביע את תקוותו "שיהיה לכך המשך. בשלב זה מדובר בנאום בלבד, שמסמל את הכיוון, אותו צריך לבחון על ציר הזמן במעשים ולראות מה התקדם. אני מקווה כי מהר מאוד נראה את אבו מאזן יושב מול ראש הממשלה הישראלי לתחילה של מו"מ. אני שמח מאוד על התגובה האמריקאית הרואה בנאום כסימן מבשר לכיוון של מו"מ, ומקווה כי נגיע אל היעד – פעם אחת ולתמיד להביא לסוף של הסכסוך שמלווה אותנו שנים רבות כל כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully