וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפל ברשת: בנו של קסטרו התאהב בגבר בן 46

טלי גולדשטין

15.6.2009 / 15:21

אנטוניו קסטרו, בנו של מנהיג קובה לשעבר, ניהל במשך חודשים רומן סוער באינטרנט עם קלאודיה ולנסיה, שהתגלתה כגבר מפלורידה

רבים וטובים נפלו קורבן לתעתועי האינטרנט מתוך רצון אמיתי למצוא את אהבתם ברשת. הפעם הקורבן הוא לא אחר מאשר בנו של פידל קסטרו, מנהיג קובה לשעבר. לפי דיווח ה"גרדיאן" הבריטי, אנטוניו קסטרו ניהל במשך שמונה חודשים מערכת יחסים וירטואלית עם קלאודיה ולנסיה בת ה-26, תושבת קולומביה נאה וידידותית, החובבת ספורט וטכנולוגיה. השניים, מן הסתם, מעולם לא נפגשו וגם לא ייפגשו מאחר שקלאודיה חשפה את זהותה האמיתית בתקשורת: גבר בן 46 מפלורידה שמכר את הסיפור לרשת טלוויזיה במיאמי ולעיתונות.

לואיס דומינגז, קובני המתגורר במיאמי, סיפר כי החליט למתוח את בן הפוליטיקאי הוותיק כדי "לנפץ את המיתוס לגבי מערכת האבטחה הבלתי ניתנת לפריצה, כביכול, של משפחת קסטרו".

אנטוניו בן ה-42 הוא רופא במקצועו ולפי השמועות, בנו החביב של פידל. הוא ניהל מעל לעשרים שיחות ברשת עם "קלאודיה" מאז אוקטובר האחרון, בהן חשף פרטים על חיי החברה הגבוהה בקובה וגם את רצונו לתנות אהבים עם בת שיחתו הווירטואלית. למזלו אנטוניו לא חשף סודות מדינה, אך לדברי רודריגז, סיפר לו על תענוגות המעמד השולט וההטבות הכספיות מהן הוא נהנה, בניגוד לעוני המחפיר ממנו סובלים רוב תושבי קובה.

"בהוואנה אסור השימוש באינטרנט, אך לאנטוניו יש מכשיר בלקבארי וגישה בלתי מוגבלת לאינטרנט", אמר דומינגז לעיתון "מיאמי הרלד". את הרעיון לתעלול קיבל רודריגז לאחר שראה את ההערצה העצומה מצד נשים שמקבל אנטוניו קסטרו, המשמש גם כרופא נבחרת הבייסבול של קובה. רודריגז יצר את "האישה המושלמת" בעבור אנטוניו ובקיץ שעבר שלח לו מייל תחת הכתובת שיצר, בו התחזה לקלאודיה, כתבת ספורט. הוא צירף גם תמונה של בחורה מושכת.

והתשובה לא איחרה לבוא: "נחשי היכן אני נמצא ואעשה איתך אהבה שעות על גבי שעות", כתב אנטוניו קסטרו ל"קלאודיה" במהלך ביקור ברוסיה בינואר. אנטוניו סיפר ל"קלאודיה" על סופי השבוע שבילה בחוף הים, על בגדי המעצבים שלו, מחשב האפל שברשותו והגישה לאינטרנט. הוא שלח לה גם תמונות שלו חשוף חזה. למזלו, לתושבי קובה אסור להביע דעה על צמרת השלטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully