וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפרון יישאר בכלא לאחר ש"ניסה לחסל יריב"

עדי שמחוביץ

15.6.2009 / 14:37

בית המשפט דחה את עתירתו של דרור אלפרון לשחררו לאחר שריצה שני שליש מעונשו מתקופת מאסרו. השופטים: "ניסה לחסל אויבו בכלא"

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה היום (שני) את עתירתו של דרור אלפרון נגד החלטת ועדת השחרורים שלא לשחררו לאחר שריצה שני שליש מתקופת מאסרו. אלפרון מרצה מאסר ראשון בן 10 חודשים בגין עבירות סחיטה באיומים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. הוא צפוי להשתחרר מהמאסר בסוף חודש אוגוסט 2009.

בפסק הדין טענו השופטים כי ההחלטה התקבלה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידיהם לפיו תכנן אלפרון לחסל את יריבו בין כותלי בית הסוהר. "ההליך שבפנינו הינו שחרור על תנאי שמהותו הינה פריבילגיה המוענקת לאסיר שלגביו הוכח כי אין הוא מסכן את שלום הציבור וכי הוא ראוי לשחרור זה. הוצגו בפנינו מידעים מגוונים ממקורות שונים, אשר מצביעים על כך כי התנהגותו של העותר בין כותלי הכלא אינה ללא רבב, כפי שנטען, ויתרה מכך, חלקם מצביע על פעילות עבריינית ממשית", כתבו השופטים.

אלפרון, בן 21, מרצה עונש מאסר לאחר שהורשע כי סחט מארגן מסיבות. על פי כתב האישום, אלפרון הציג את עצמו בפני מארגן המסיבות ואמר לו כי שמע שמאיימים עליו ולוקחים לו כספים מהקופה, ושהוא יכול לפתור את בעיותיו. למרות שמארגן המסיבות סרב להצעתו, התעקש אלפרון ואמר כי הוא יודע שמרוויחים כסף בעסקי המסיבות: "מה שאני מבקש ממך בסך הכל זה שתפרגן לי", אמר.

עוד תואר בכתב האישום, כי אלפרון שאל כמה כסף מרוויחים מכל מסיבה, והמפיק השיב לו - כ-6,000 שקלים. בתגובה אמר לו אלפרון כי לאחר כל מסיבה עליו לשלם לו 1,500 שקלים. מארגן המסיבות השיב כי אז לא יהיה לו שווה לערוך מסיבות, ובתגובה ענה אלפרון: "אם אתה לא משלם לי, אז אל תעשה מסיבות". המתלונן אמר לאלפרון כי הוא יחשוב על ההצעה, אך האחרון תפס אותו בחולצתו ודרש ממנו להחליט מיד כשהוא מסתכל עליו "במבט מאיים" - כך על פי כתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully