וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוני רון סחר בגופת רוז כמו חיזבאללה"

עדי שמחוביץ

15.6.2009 / 13:17

סנ"צ יגאל בן שלום שהעיד במשפטם של רוני רון ומארי פיזאם, אמר כי רון סרב לחשוף את מקום גופתה של רוז, כדי להבטיח את שחרור מארי

יותם רונן

(צילום: יותם רונן, עריכה: ענת ברק)

.

בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה, נמשך היום (שני) משפטם של רוני רון ומארי פיזאם הנאשמים ברצח הילדה רוז. בדיון היום העיד סנ"צ יגאל בן שלום, ראש מפלג החקירות בימ"ר. בן שלום אמר בעדותו על רוני רון: "הוא יכול לספר עליי סיפורי עלי באבא כמו שהוא עשה פה הרבה".

בהמשך העיד בן שלום כי רון הציב תנאים לפני שהסכים לדבר. "רון התנה לא פעם בעדותו את מסירת מקום הימצאות הגופה בכך שמארי פיזאם תשוחרר". על כך אמר בן שלום לרון: "אתה כמו חיזבאללה, אתה סוחר גופות, אתה בכוונה לא רוצה שנמצא את הגופה של רוז, כי אם לא נמצא אותה לא נגלה אם ירו בה או דקרו אותה".

בן שלום הוסיף כי בחקירתה של מרי פיזאם היא סיפרה כי אמרה לרוני שאם לא יימצא פתרון לרוז היא תתאבד. "היא אמרה שהרגישה חנוקה, כמו באקווריום, שהיא לא יכולה לנשום".

פרקליטו של רון, גל פרידמן אמר לאחר הדיון כי בימים הראשונים של החקירה הופרו זכויותיו של רון בצורה חמורה. לדבריו, "ההפרות כללו אי אזהרות, לא לתת לו להיפגש עם עורך דין, דבר אשר פגע מאוד בקבילות ההודאות שלו".

לפני שבוע העידו שוטרים נוספים במשפט, ביניהם מפקד מרחב השרון במשטרה, קובי כהן. כהן אמר בעדותו כי "מאוד נדיר שאני משתתף בחקירה של חשוד, אבל גם האירוע היה מבחינתי אירוע מאוד חריג".כהן סיפר כי "רון דיבר בחקירה על כך שהסתובב אחורה, נתן לרוז סטירה ולאחר מכן הכניס אותה לתיק".

רון גרטנר, מפקד משטרת נתניה, העיד גם הוא במשפט לפני שבוע. הוא סיפר כי בתשאול הראשוני רון סיפר שהרג את הילדה ואמר "הילדה ישנה. הנחתי אותה בתיק. סגרתי את התיק בריץ'-רץ' וזרקתי לירקון". הוא חזר על גירסתו ואמר "זה תיק גדול, ילדה קטנה, דחסתי אותה בין הבגדים". המפקד הוסיף שהיה עליו לחץ רב להגיע לילדה וכי לאורך החקירה הבינו במשטרה שרון מנסה להגן או לחפות על מארי ושהיה לו חשוב שהיא תשוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully