וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו טופז: "את העונש שלי כבר קיבלתי"

איילה חננאל

15.6.2009 / 12:29

הבדרן, שאושפז אתמול בשל כאבים בחזה, שוחרר היום מבית החולים. "שמח שהמשטרה ירדה מהסיפור המופרך שניסיתי לפגוע בגרושתי"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: ענת ברק)

דודו טופז שוחרר בצהריים (שני) מבית החולים בלינסון בפתח תקווה לאחר שחש אתמול ברע. בצאתו מבית החולים אמר טופז, "את העונש שלי כבר קיבלתי. אני מתגעגע לילדים שלי ושמח שהמשטרה ירדה מהסיפור המופרך שניסיתי לפגוע בגרושתי".

אמש הוארך מעצרם מעצרם של דודו טופז ושלושה המעורבים הנוספים החשודים בתקיפת אנשי התקשורת אבי ניר, בועז בן ציון ושירה מרגלית. המעורבים הנוספים הם דניאל זנקו, שחשוד כי תיווך בין טופז לתוקפים וסולימן חיאדרה ואיימן זבידאת, שחשודים בתקיפת מרגלית. בית המשפט השלום בתל אביב הורה גם להכין תסקיר מבחן מסוכנות לארבעת החשודים, שיוגש יחד עם כתב האישום נגדם.

במהלך הדיון על הארכת מעצרו של טופז, טען פרקליטו, עורך הדין ציון אמיר, כי לפרקליטות אין שום כוונה להגיש כתב אישום נגד הבדרן בעניין תכנון תקיפת גרושתו רוני חן ובעלה השחקן חיים זנאתי. עם זאת, המפקח על החקירה מפקח קובי גטניו, אמר כי תכנון הפגיעה בגרושתו של טופז נמצא עדיין בהליכי חקירה. עו"ד אמיר ציין גם ש"כעת יוגש כתב האישום וייחשף סוף סוף החומר החסוי שבידי המשטרה. נראה כמה דברים שגויים נעשו לאורך חקירת טופז".

עו"ד אמיר הדגיש גם את מצבו הבריאותי של טופז שאושפז אתמול בבית החולים וולפסון בחולון עקב מיחושים בחזה ואמר כי "נוכח העובדה שטופז עדיין בבית החולים, לא יכולתי לפגוש אותו ולקבל את מה שטעון הבהרה. אני סבור שבדיקה נפשית צריכה להיערך בימים הקרובים, ובנסיבות אלה נתתי את הסכמתי להארכת המעצר. זאת למרות שאין מקום לטעמנו להאריך את מעצרו של טופז עד תום ההליכים".

  • עוד באותו נושא:
  • דודו טופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully