וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיין הורשע בתקיפה: "אני קטן ליד טופז"

איילה חננאל

15.6.2009 / 14:03

השחקן הורשע במסגרת עסקת טיעון בתקיפת זוגתו. לעיתונאים אמר: "תתעסקו בטופז. אני לא הראשון בבידור ולא אחרון הפושעים"

נעם כהן

(צילום: נועם כהן, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

.

השחקן אסי דיין הורשע היום (שני) בבית משפט השלום בתל אביב בתקיפה ואיומים של בת זוגו. דיין הורשע במסגרת עסקת טיעון והודה באישומים המיוחסים לו. בתום הדיון שוחחו דיין והמתלוננת. דיין התנצל בפנייה על מעשיו והשניים אף התחבקו כאות פיוס. "אני מרגיש טוב", אמר דיין לאחר מכן. "גרמתי לה עוול ואני מצטער על כך".

בתום הדיון אמר דיין לעיתונאים: "עזבו אותי, תתעסקו בסודוקו הגדול". לדבריו, "אני קטן ליד טופז. אני לא הראשון בבידור ולא האחרון בפושעים".

על פי כתב האישום המתוקן, תקף דיין את בת זוגו בעקבות ויכוח ביניהם. הוא דחף אותה ונופף בסכין. לאחר מכן רדף אחריה ואיים לשחוט אותה. הוא היכה אותה בגופה באמצעות הסכין וגרם לה לפצע מדמם בידה הימנית. יום לפני כן, נטען בכתב האישום , תקף שוב את בת זוגו ע"י כך שריתק אותה לספה, חבט בפניה באגרוף ומשך בשערה.כתוצאה מכך נגרמה חבלה לאשה סביב עינה השמאלית.

פרשת דיין התפוצצה לפני חודשיים וחצי. שוטרים הוזעקו לדירה בה שהה דיין לאחר שבת זוגו התקשרה והתלוננה כי הוא מכה אותה ואף איים עלה בסכין. היא הוסיפה כי הוא נהג לתקוף אותה במספר הזדמנויות במהלך התקופה האחרונה. דיין נעצר ונלקח לחקירה בתחנת מסובים, במהלכה טען כי אינו חש בטוב ופונה לבית החולים. לאחר ששהה במעצר שוחרר דיין למעצר בית בפונדק של כושי רימון באילת. במהלך שהותו בפונדק, נעצר שוב דיין בחשד שהפר את תנאי מעצרו והתקשר לזוגתו לשעבר.

מצבו של דיין הידרדר קשות בשנים האחרונות. דיין עצמו סיפר במספר ראיונות עיתונאים לפני כשנה כי מצבו הכלכלי והבריאותי קשה, וחשף כי בשנים האחרונות אושפז דיין מספר פעמים לאחר שהזריק לעצמו מנת יתר של קוקאין, ובמהלך תקופה זו שהה במספר מוסדות גמילה מסמים. דיין אף נעצר בעבר בחשד להחזקת סמים ואף נגזר עליו עונש מאסר על תנאי ו-200 שעות עבודה למען הציבור, לאחר שהודה והורשע בעסקת טיעון בהחזקת קוקאין לשימוש עצמי.

עדכון ראשון: 12:53

  • עוד באותו נושא:
  • אסי דיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully