וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכו על ידי השוטרים והואשמו בתקיפתם

איילה חננאל

14.6.2009 / 16:18

בית משפט השלום בנתניה נמנע מלהרשיע ארבעה צעירים שהואשמו בתקיפת שוטרים וטענו כי השוטרים הם אלו שהתקיפו אותם

בית המשפט השלום בנתניה נמנע היום (ראשון) מלהרשיע ארבעה צעירים שהוגשו כנגדם כתבי אישום בגין תקיפת שוטרים. זאת, לאחר שבמהלך הדיונים במשפט, עלה כי הצעירים הם אלה שספגו מכות קשות מהשוטרים. לטענת הצעירים, "לאחר שהיכו אותנו הבלשים בעודנו חבולים וכמעט ללא הכרה, הכריחו אותנו הבלשים לחתום על עדות ולהימנע מלספר על העובדה שספגנו מכות קשות. נאמר לנו שאם נגיש תלונות למחלקה לחקירת שוטרים, הבלשים ימשיכו להתעלל בנו מידי יום".

בכתב האישום צוין כי הארבעה הודו בכך שבחג סוכות לפני כשנה וחצי, תקפו הצעירים שני שוטרים שהורו להם להזיז את רכבם, בעת שהיו בגילופין. עוד נטען כי אחד הצעירים "העליב את השוטר ובהמשך סירב להזדהות ולהתלוות לשוטר, איים על שוטר נוסף ואף תקף אותו".

פרקליטם של הצעירים, עו"ד מירון רוזנטל, טען היום בהכרעת הדין של השלושה כי: "הגשת כתב האישום כנגד הצעירים הינה הוספת חטא על פשע מבחינת המשטרה ככלל והבלשים בפרט". הוא ציין כי "לא יעלה על הדעת שבלשים יכו ויחבטו בנערים צעירים ללא כל סיבה, יאיימו עליהם שלא ידברו ובסופו של יום ידאגו שיוגש כתב אישום נגדם".

עו"ד רוזנטל הגיע להסדר טיעון עם נציגת התביעה עו"ד בן מיור, לפיו הצעירים לא יורשעו בדין ויבצעו שירות לטובת הציבור בהיקפים שונים בין 80-150 שעות. השופטת שירה בן שלמה קיבלה את ההסדר. בהחלטתה ציינה כי "לאחר שהובהרו נסיבות העבירות, כשערה אני לחבלות הנאשמים, לתפקודם הנורמטיבי ולהיות העבירות חריגות לאורח חייהם, אכבד את הסדר הטיעון".

לאחר מתן גזר הדין שוקלים הצעירים, לוחמים בצה"ל, את האפשרות להגיש תלונה מסודרת למחלקה לחקירת שוטרים.

  • עוד באותו נושא:
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully